۴ گزینه مدیرعاملی پرسپولیس را بشناسید

در روزهای آینده مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد.

در شهریور ماه سال جاری استعفای جعفر سمیعی از مدیریت باشگاه پرسپولیس، علنی و قطعی شد. با توجه به روی کار آمدن وزیر جدید ورزش و جوانان، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص مدیران استقلال و پرسپولیس، انجام شد.

در استقلال، مصطفی آجورلو به عنوان مدیر عامل انتخاب شد و تا امروز رابطه خوبی با هواداران تیمش تیمش برقرار کرده است. در پرسپولیس هم مجید صدری یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد، تا در فرصتی مناسب وضعیت انتخاب مدیرعامل قطعی شود.

از آنجا که صدری بازنشسته است، امکان ادامه مدیرعاملی او بعید به نظر می‌رسد. در همین راستا امروز بیژن ذوالفقار نسب مشاور وزیر ورزش و جوانان از انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس تا پایان هفته خبر داد.

پیش از این محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران، پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس را تایید کرده بود و از پذیرش این سمت خودداری کرد. هر چند این انتخاب شکل نگرفت، اما حداقل سلیقه دولت جدید در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس را نشان داد.

در چند وقت اخیر نام حبیب کاشانی، محمد دادکان، علی اکبر طاهری و ابراهیم شکوری برای تصدی مدیریت پرسپولیس مطرح بود. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد نام نفرات جدیدی مطرح شده است. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، یکی از گزینه‌های جدید مدیریت پرسپولیس است. وی سابقه همکاری با سجادی وزیر ورزش را دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.