کارت قرمز باعث ازدواج بازیکن با داور شد

برخلاف درگیری‌های لفظی و اعتراضات معمول در فوتبال که منجر به توبیخ و تنبیه می‌شود، دعوای یکی از بازیکنان لیگ هلند با داور چهارم مسابقه‌ای که از آن اخراج شد، زمینه ازدواج این دو را فراهم کرد.

 روزنامه De Telegraaf هلند نوشت، جف هاردیفیلد بازیکن تیم امین برای اولین بار هنگام رویارویی تیمش با تیم ایندهون در لیگ بلژیک با همسرش شونا شاکرولا یکی از داوران این بازی آشنا شد.

در این بازی که آگوست 2020 برگزار شده بود، شکرولا داور چهارم این بازی بود.

اولین برخورد این دو زمانی رخ داد که داور کارت قرمز خود را در مقابل دیدگان‌ این بازیکن گرفت، شوهر آینده در اعتراض به اخراج شدن از زمین با داور چهارم یا همسر آینده‌اش به جر و بحث پرداخت و همین جر و بحث باعث آشنایی این دو شد.

بعد از آن بود که آشنایی آنها با یکدیگر خارج از مستطیل سبز ادامه یافت تا اینکه چند روز پیش در تعطیلات سال نوی جدید رسماً ازدواج خود را به اطلاع دوستان رساندند.

گفتنی است شکرولای 30 ساله که از 2017 داور بین‌المللی شده است یکی از شاخص‌‌ترین داوران زن هلند محسوب می‌شود که در بسیاری از بازی‌های حساس داخلی، اروپایی و جام جهانی زنان سوت زده است.

هاریفیلد هم گرچه کار خود را در سال 2013 با تیم فاینورد روتردام آغاز کرد اما در این تیم توفیقی نداشت تا اینکه بعد از چند نقل و انتقال به تیم دسته دومی «امین» رفت و در حال حاضر تا 30 ژوئن 2023 با این تیم قرارداد دارد. او سابقه بازی در تیم ملی زیر 21 سال هلند را هم در جام ملت‌های اروپای سال 2015 در کارنامه دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.