سرمربی بعدی آبی‌پوشان چه کسی خواهد بود؟

در حالی که هنوز مشخص نیست روبرتو مانچینی نیمکت تیم ملی ایتالیا را ترک کند، رسانه‌های این کشور از گزینه‌هایی غیرمنتظره برای جانشینی او نام می‌برند.

شبکه اسپورت‌مدیاست ایتالیا ادعا کرد که روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا احتمالاً هفته آینده استعفا خواهد کرد و جانشین او احتمالاً یک گزینه از میان فابیو کاناوارو، استفانو پیولی و کلودیو رانیری خواهد بود.

قرارداد مانچینی با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد اما او احتمالاً هفته آینده به همکاری‌اش با این فدراسیون پایان خواهد داد. در واقع طبق ادعا اسپورت مدیاست، مانچینی فقط منتظر است که بازی دوستانه سه‌شنبه شب تیمش برابر ترکیه هم انجام شود و بعد از آن تصمیمش را به صورت رسمی اعلام کند.

این ادعا توسط نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا هم تأیید شده است. نشریه میلانی نوشته است که کاناوارو در میان گزینه‌های موجود برای جانشینی مانچینی، نفر اول است و ادعا کرد که برنامه فدراسیون فوتبال ایتالیا این است که کاپیتان سابق آتزوری را به عنوان سرمربی و مارچلو لیپی سرمربی سابق این تیم را به عنوان مدیرفنی تیم منصوب کند.

در این بین اسپورت‌مدیاست گزینه‌های بیشتری را برای جانشینی مانچو برشمرده است. طبق اعلام سیمونه مالاگوتی، خبرنگار این شبکه، فدراسیون فوتبال ایتالیا با رانیری و پیولی تماس هم گرفته است. این در حالیست که پیولی تا سال ۲۰۲۳ با میلان قرارداد دارد و با توجه به عملکرد خوبش در این تیم که روسونری را به پیشتاز کورس قهرمانی سری A در فصل جاری تبدیل کرده، بعید است مالکان میلان به جدایی او رضایت دهند. رانیری اما بعد از اخراجش از واتفورد بیکار است. پیرلو هم شرایطی مشابه دارد او از تابستان سال گذشته که از یوونتوس اخراج شد هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

در هر صورت به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از این سه گزینه بتوانند نظر هواداران را به عنوان افرادی با پتانسیل ارائه خدمات بهتر به آتزوری نسبت به مانچینی، جلب کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.