قدیروف تحریم های غرب را به تمسخر گرفت!

تاس گزارش داد، قدیروف با اشاره به تحریمهای غرب علیه خود گفت: تحریمها علیه من و خانواده‌ام مضحک است. از هیچی تحریمی نمی‌ترسم مگر اینکه این تحریمها از جانب خداوند متعال و یا از طرف ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه باشد.

وی که در یک کنفرانس آموزشی سخنرانی می‌کرد گفت: «مسخره است. همسر من و دخترانم که ازدواج کرده‌اند هیچ وقت در سیاست درگیر نبوده‌اند و هرگز در این زمینه کار نکرده‌اند اما آنها را هم تحریم کردند.»

رمضان قدیرف ادامه داد؛ «آنها فقط می‌خواهند ما را بترسانند. من فقط از تحریمهای خدا و رئیس جمهور پوتین می‌ترسم. بقیه حرفها بیهوده است و ارزشی ندارد.»

آمریکا از سالها پیش رمضان قدیراف را به اتهام نقض حقوق بشر هدف تحریمهای خود قرار داده است. با این حال پس از پیوستن نیروهای چچنی به ارتش روسیه در عملیات نظامی علیه اوکراین، آمریکا و اروپا تحریمهای جدیدی را علیه او و خانواده‌اش اعمال کردند.

رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن گفته که در حمایت از تصمیم پوتین، و در پشتیبانی از ارتش روسیه نیروهای تحت امر خود را برای جنگ به اوکراین فرستاده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ماه) به درخواست کمک جمهوری‌های دونباس برای دفاع در مقابل حملات اوکراین، دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد اما کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس از آن زمان نه تنها اقدامی برای کاهش درگیری‌ها در اوکراین نکردند بلکه با فشار تحریم‌ها و عرضه تسلیحات سبک و سنگین به اوکراین، به آتش این ناآرامی‌ها دامن زدند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.