اولین خروجی استقلال در تابستان مشخص شد؟

آرش رضاوند اولین جدا شده استقلال در تابستان هافبک آبی‌ها خواهد بود که رضایتنامه خود را به صورت قطعی از این تیم دریافت خواهد کرد.

آرش رضاوند هافبک آبی‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل از استقلال راهی فولاد شد تا در ادامه لیگ بیست و یکم زیر نظر جواد نکونام فوتبال خود را ادامه بدهد. سبک بازی رضاوند در زمان حضورش در استقلال مورد انتقاد هواداران این تیم بود و در نیم فصل اول لیگ امسال این انتقادات به اوج خود رسید.

ماجرایی که در نهایت باعث ترک این تیم توسط هافبک خوش اخلاق آبی‌ها شد. اما این بازیکن در فولاد به نوعی احیا شد و یکی از بازیکنان موثر تیم نکونام بود. موضوعی که باعث شد تا شایعه بازگشت او به استقلال برای فصل آینده مطرح شود.

اما طبق خبرهای رسیده مجیدی علاقه ای به بازگشت این بازیکن به تیمش ندارد و از ترکیب فعلی خط میانی تیمش راضی است. هر چند گفته می‌شود در صورتی جدایی بازیکنی از خط میانی استقلال فرهاد چند گزینه مطرح مانند علی کریمی و عزت اللهی را برای این پست در نظر گرفته است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد اولین جدا شده استقلال در تابستان آرش رضاوند خواهد بود که رضایتنامه خود را به صورت قطعی از این تیم دریافت خواهد کرد. رضاوند در زمان حضورش در استقلال از بازیکنان مورد اعتماد مجیدی بود اما با درخشش بازیکنانی مانند مهدی پور،نیک نفس و حسین زاده حالا جایی برای بازگشت این بازیکن به استقلال وجود ندارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.