رونمایی تتلو از اولین ارز دیجیتال ایرانی

چند روز پیش، امیرحسین مقصودلو (تتلو)، خواننده رپ، در کلاب‌هاوس از ایجاد یک ارز دیجیتال اختصاصی و ورود به بازار کریپتو خبر داد.

به نقل از گسترش‌نیوز، همکاران تتلو مدعی شده‌اند که اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز ایرانی به نام تتل کوین (TATALCOIN)، با نماد اختصاری TATAL، با فناوری جدید وب ۳ به زودی (آخر این هفته) به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود طرفداران تتلو با استفاده از این ارز دیجیتال خواهند توانست آهنگ‌های این خواننده را خریداری کنند. همچنین در آینده، امکان خرید بلیط‌های کنسرت و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) این خواننده هم با استفاده از این رمزارز فراهم خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، مسئول راه‌اندازی و پشتیبان فنی این پروژه، شخصی به نام هومن کرمی است. کرمی نیز در اظهارات اخیر خود گفته که انتظار دارد در شش ماه اولیه راه‌اندازی تتل کوین، این ارز دیجیتال یک رشد ۱۰۰ تا ۵۰۰ درصدی را تجربه کند.

انتظار می‌رود که این رمزارز بر روی شبکه بایننس چِین (BSC) راه‌اندازی شود. با این حال، کارشناسان معتقدند که تعیین درصد رشد برای یک رمزارزی که هنوز عرضه نشده، کار حرفه‌ای نیست. همچنین، با توجه به تبلیغ یک توکن کلاهبرداری دیگر به نام CCN توسط کرمی در کنسرت تتلو، به کاربران توصیه می‌شود که در مورد رمزارز جدید نهایت دقت و بررسی را داشته باشند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.