آخرین خبر از لیست خرید پرسپولیس!

در حالی که پنجره نقل و انتقالات هنوز به صورت رسمی باز نشده، پرسپولیس سه خرید رسمی خود را انجام داد و در حال مذاکره با سایر گزینه‌های کادرفنی است تا لیست خرید را زودتر از هر زمان دیگری رسمی کند.

پرسپولیس در ادامه نقل و انتقالات به دنبال جذب سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و سعید صادقی خواهد بود تا به این ترتیب چهار سهمیه لیگ برتری خود را به این شکل استفاده کند. همچنین دو بازیکن زیر ۲۳ سال از سوی پرسپولیس خریداری خواهد شد که احتمال دارد این دو بازیکن هم لیگ برتری باشند.

با بازگشت کاروان تیم امید، همه منتظر نهایی شدن تکلیف محمد خدابنده‌لو هستند که البته فعلا انتقال او به پرسپولیس در مراحل نهایی قرار ندارد و حتی احتمال دارد مسیر وی به تیم دیگر از بالای جدول تغییر کند.

سرخپوشان یک مدافع خارجی و یک مهاجم خارجی را هم در سبد خرید خود دارند که احتمال دارد جذب آنها تا اواسط پنجره تابستانی هم طول بکشد. اما با این اقدام، دستکم شرزود تمیروف و منوچهر صفروف در لیست خروجی قرار خواهند گرفت.

باید دید در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات چه اتفاقی رخ می‌دهد و پرسپولیس ۲۰ سهمیه بزرگسالان (شامل چهار خارجی) و همچنین لیست امید خود را به کدام بازیکنان اختصاص می‌دهد؟

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.