آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید

تلگرام در آخرین به روزرسانی خود ویژگی‌های جدیدی را در کتابخانه ایموجی ها، واکنش‌های بی‌نهایت، ورود به سیستم ساده‌تر و فرمت نام کاربری جدید ارائه کرده است.

تلگرام در آخرین به روزرسانی خود مجموعه ویژگی‌های جدیدی را ارائه کرده است. این پیام رسان از طریق یک پست وبلاگی اعلام کرده که آخرین بروزرسانی تلگرام یعنی نسخه ۹.۰ این اپلیکیشن راه‌های بسیار بیشتری برای بیان احساسات در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش فرارو به نقل از rahnamato، کتابخانه ایموجی‌ها که قبلا به کاربران پریمیوم محدود می‌شد، اکنون به کاربران رایگان گسترش یافته است. مشترکین پریمیوم نیز اکنون لیست گسترده تری از ایموجی‌ها را دریافت می‌کنند؛ تلگرام این لیست را «ایموجی بی نهایت» نامیده است.

تلگرام پنل واکنش را نیز مجدد طراحی کرده است. کاربران تلگرام پریمیوم از این پس می‌توانند مانند پیام‌رسان آفیس و Slack به پیام‌های گروهی و شخصی از طریق ایموجی واکنش نشان دهند. با این حال، حتی کاربران پریمیوم نیز اکنون فقط می‌توانند با استفاده از سه ایموجی به پیام‌ها واکنش نشان دهند.

ادمین‌های گروه اکنون می‌توانند کنترل کنند که آیا استفاده از ایموجی‌های سفارشی برای واکنش در گروه مجاز است یا خیر. کاربران ممتاز هم اکنون می‌توانند به جای ۷ گزینه محدود موجود در آپدیت قبلی، از ایموجی‌های سفارشی برای بروزرسانی استاتوس خود استفاده کنند.

آخرین به‌روزرسانی تلگرام با پشتیبانی از دریافت کد‌های ورود در آدرس ایمیل یا استفاده از گزینه‌های Sign in with Apple و Sign in with Google، ورود به سیستم را برای کاربران دستگاه‌های اندروید و iOS ساده‌تر کرده است. کاربران iOS انیمیشن‌هایی در صفحه ورود مشاهده خواهند کرد. این مورد قبلا فقط به کاربران اندروید محدود می‌شد.

تلگرام همچنین فرمت لینک منحصربفرد جدیدی را برای نام‌های کاربری معرفی کرده است. این فرمت که به شکل username.t.me تعریف شده است مشکل پیدا کردن کلید ” /” را بر روی صفحه کلید از بین می‌برد.

همه کاربران اندروید اکنون می‌توانند دانلود‌ها را الویت بندی کنند و آن‌ها را به ترتیب اولویت در برگه «Downloads» مرتب کنند. کاربران اندروید ۱۳ از طریق انیمیشن‌های جدید برای باز کردن، بستن و تغییر رسانه، تجربه درون برنامه‌ای روان تری را تجربه خواهند کرد.

کاربران این سیستم عامل همچنین امکان انتخاب آیکون‌های موضوعی تلگرام را نیز خواهند داشت. این آیکون‌ها به طور خودکار با تنظیمات حالت تاریک گوشی و رنگ تاکیدی مطابقت دارند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.