بمب افکن های متجاوز سعودی صنعا و مارب را بمباران کردند

بمب افکن های متجاوز سعودی صبح امروز (چهارشنبه) چندین منطقه در شمال صنعا (پایتخت یمن) را بمباران کردند.

به گزارش شبکه خبری المسیره، ساکنان محلی گفتند: هواپیماهای متجاوز سعودی صبح امروز مرکز آموزش گارد ریاست جمهوری یمن در کنار آموزشگاه نظامی در شمال صنعا را بمباران کردند.
در اثر این بمباران خانه های مسکونی زیادی در اطراف محل مذکور آسیب کلی و جزیی دیدند؛ هنوز آمار شهدا و زخمی های این حمله مشخص نیست.
ساکنان محلی افزودند: انفجارهای بسیار شدید ناشی از بمباران های هوایی موجب وحشت شهروندان محله های مسکونی اطراف مرکز آموزش گارد ریاست جمهوری شد.
جنگنده – بمب افکن های متجاوز سعودی شب گذشته نیز طی ۱۵ نوبت مناطق مختلف استان مارب از جمله مغازه ها و مدارس را بمباران کردند.
منابع محلی افزودند: علاوه بر آن حملات هوایی روز گذشته هواپیماهای متجاوز عربستان به اداره امنیت، مدارس و مراکز تجاری مارب موجب ویرانی کلی آنها شد.
بمب افکن های متجاوز سعودی همچنین روز گذشته ۵ بار منطقه المحجزه در شهر صراوح و طی سه نوبت منطقه کوهستانی هیلان را بمباران کردند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و۸۰ درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.