همایش حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی برگزار می شود

رئیس کمیته مرکزی اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی اعلام کرد: همایش هماهنگی انتخاباتی این حزب جمعه ۲۳ بهمن ماه با حضور روسای مناطق و حوزه های سازمان در اصفهان برگزار می شود.

علی ناظم زاده اظهار کرد: هدف این همایش هماهنگی بیشتر مناطق استانی و حوزه های شهرستانی حزب برای ورود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی با بیان اینکه این همایش در آستانه فرصت تبلیغاتی کاندیداها برگزار می شود، خاطر نشان کرد: ساز و کار ورود بخش های حزب در انتخابات جاری تبیین خواهد شد.
رئیس کمیته مرکزی اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با اشاره به هماهنگی این حزب با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، گفت: در عین حال فعالیت ویژه ای برای معرفی نامزد اختصاصی حزب خواهیم داشت.
وی برگزاری جلسه مشترک شورای مرکزی، دفتر سیاسی، روسای مناطق و حوزه ها و نامزدهای حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی را از دیگر برنامه های این همایش بیان کرد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان در ۱۵ حوزه انتخابی اصلی و ۳۵ حوزه انتخابی فرعی برگزار خواهد شد. 
تعداد نمایندگان منتخب استان اصفهان ۲۰ نفر به احتساب یک نفر اقلیت مذهبی ارامنه جنوب است و تعداد نمایندگان این استان در مجلس خبرگان رهبری پنج نفر می باشند. 
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.