اطلاعات تازه از جنگ های ستاره ای ۸

فیلمبرداری هشتمین قسمت از «جنگ های ستاره ای» امروز در استودیوی «پاین وود» لندن آغاز شد.

به گزارش کیوسک در حالی که قسمت هفتم این مجموعه با نام  «جنگ های ستاره ای: نیرو برمی خیزد» همچنان روی پرده سینماهاست و بسیاری از رکوردهای فروش را شکسته به طوری که انتظار می رود با پشت سر گذاشتن «آواتار» به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شود، فیلمبرداری قسمت هشتم آن از امروز در لندن آغاز شد.
طبق اعلام استودیوی دیزنی «جنگ های ستاره ای ۸» برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ آماده می شود و در آن تمام بازیگران قسمت هفتم شامل «مارک همیل»، «کری فیشر»، «آدام درایور»، «دیزی ریدلی»، «اسکار آیزاک»، «لوپیتا نیونگ او»، «دامنال گلیسون»، «آنتونی دنیلز» و «جان بویه گا» که دیشب جایزه بهترین بازیگر نوظهور بفتا را هم دریافت کرد، حضور دارند. ۲ بازیگر دیگر هم به این جمع اضافه خواهند شد.

اول «لارا درن/Laura Dern» که بیشترین شهرتش را مدیون بازی در «پارک ژوراسیک/Jurassic Park» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است. وی ۲ بار هم برای فیلم های «حیات وحش/Wild» و «رزهای به هم ریخته/Rambling Roses» نامزد دریافت اسکار شده است. هنوز از جزئیات نقش او در «جنگ های ستاره ای ۸» اطلاعاتی منتشر نشده است.

اما بازیگر دومی که به مجموعه اضافه می شود «بنیسیو دل تورو/Benicio Del Toro» است که قرار است نقشی منفی را در فیلم ایفا کند. او پیش از این برای بازی در فیلم «قاچاق/Traffic» استیون سادربرگ برنده جایزه اسکار شده و در فیلم «نگهبانان کهکشان/The Guardians Of The Galaxy» بازی در فیلم های موسوم به بیگ پروداکشن را تجربه کرده است.
رایان جانسون کارگردان فیلم موفق «Looper» فیلمنامه را نوشته و به جای جی.جی. آبرامز که کارگردانی قسمت هفتم را عهده دار بود، پشت دوربین قسمت هشتم رفته است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.