سیلوا: به نیمار گفتم به PSG بپیوندد!

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن فاش ساخت، به هم وطن خود که در بارسلونا توپ می زند، توصیه کرده بود که راهی پاریس شود.

تیاگو سیلوا، کاپیتان باشگاه پاری سن ژرمن، اعلام کرده قصد داشته نیمار را متقاعد کند تا بارسلونا را ترک کند و به پایتخت فرانسه بیاید.
با اینکه چند ساعت پیش معلوم شد نیمار با مسئولان بلوگرانا، بر سر امضای یک قرارداد جدید به توافق رسیده است، اما در ماه های گذشته شایعات زیادی مبنی بر انتقال این بازیکن به یک باشگاه  اروپایی دیگر، در رسانه ها منتشر شده بود.
حتی شایعات مذاکره PSG با کریستیانو رونالدو هم شنیده می شد، اما سیلوا به دیدن هم وطن خود بیشتر مشتاق بود: واقعا انتخاب سختی است، اگر به من بود دوست داشتم هر دوی آنها با پاری سن ژرمن بیایند. هر دوی آنها بازیکنانی هستند که در بالاترین کلاس جهانی بازی می کنند، البته تجربه کریستیانو کمی بیشتر است، اما نیمار در سال های آینده، می تواند به توپ طلا برسد.
نیمار بسیار باهوش است، به علاوه اشخاص زیادی هستند که از او حمایت می کنند، از جمله پدرش که در جریان مو به موی اتفاقات زندگی او قرار دارد.
در زوریخ و در جریان مراسم گالا به  نیمار گفتم، به پاریس بیا و هم بازی ما شو! او خندید اما واکنش جدی تری نشان نداد، فقط به من گفت، تا انتهای فصل زمان زیادی مانده و خواهید دید که چه تصمیمی می گیرم!
وی در ادامه  در مورد وضعیت متزلزل مارکینیوس، هم وطنش در پاری سن ژرمن اضافه کرد: موقعیتی که مارکینیوس در آن قرار دارد خیلی دشوار است. او قابلیت های بالایی دارد، به همین دلیل است که بارسلونا و دیگر تیم های با کیفیت اروپایی بدنبالش هستند.
اما در حال حاضر شکاف عجیبی بین او مدیر برنامه هایش بوجود آمده است، چرا که او بعد از داوید لوئیز و من، به عنوان مدافع به سن ژرمن اضافه شد و علیرغم توانایی های بالایی که دارد نتوانسته حق خود را بگیرد.
در کل پسر خوبی است و اگر چنین نبود، واکنش های تندی نشان می داد، اما صبر کرده تا فصل به اتمام برسد و بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.