سردار فضلی: رزمندگان اسلام ورای مرزها در حال نبرد هستند

سردار فضلی گفت: امروز دفاع از دین خدا و پرچم رسول خدا به حدی رسیده است که رزمندگان اسلام در رکاب امام زمان ورای مرزها در حال نبرد هستند.

سردار علی فضلی در اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قران بسیج کشور که به مدت ۳روز در مشهد مقدس برگزار شد اظهار داشت:امام خمینی (ره) در وصف انقلاب شکوهمند اسلامی می‌فرمایند انقلاب اسلامی بر اساس سه اصل قران، عترت و مردم پابرجاست.
وی افزود: مردمی شریف که از مردم صدر اسلام به مراتب بهتر عمل کردند و در دفاع از دین خدا و پرچم مکرم رسول اکرم(س) و امروز نبرد رزمندگان در رکاب امام زمان(عج) به حدی متعالی است که مرزها را در نوردیده است.
فضلی تصریح کرد: امروز دفاع از دین خدا و پرچم رسول خدا به حدی رسیده است که رزمندگان اسلام در رکاب امام زمان ورای مرزها در حال نبرد هستند.
از میان شهدا، شهید گران مایه‌ای که خاندانش حضور دارند شهید اسداللهی است که خود آرزومند پیروزی جهان اسلام بود و در سوریه، عراق و کربلا فعالیت داشت و در این مجاهده توفیق شهادت پیدا کرد و در این مجاهده و شهادت عزیزانی از اقصی نقاط گیتی و کشورهای اسلامی بویژه مادران شهیدان عماد مغنیه و مادر سه شهید از لبنان در مراسم تشییع این شهید حضور داشتند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: از ابتکار هنری که مسابقات قرانی با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای منا برگزار شد باید قدردانی کرد.سلام خداوند برشما قرآنیان که توفیق پیدا کردید در این مسیر آرمان‌های قرآن را به مقصد الهی برسانید.
وی بیان کرد: اگر در انقلاب مرور کنید و در کانون بحران که بزرگترین بحران آن دفاع مقدس بود و تنها مقطع موثر و تعیین کننده ای بود که عمل به قرآن و احکام الله سرلوحه رزمندگان اسلام است.
فضلی خاطرنشان کرد: ۳۰سال پیش در سال ۶۴ امام خمینی در جمع فرماندهان کل سپاه در جماران که در سالروز ولادت امام رضا(ع) برگزار شد فرمودند عزیزان من هرشب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشم دشمن بگیریدو به دشمن امان ندهید.
وی عنوان کرد: سردار بابایی در ان مراسم حضور داشت به حالش در ان مراسم غبطه خوردم که با این جمله امام (ره) عشق بازی می‌کرد عباس بابائی در پشتیبانی از رزمندگان لحظه‌ ای غفلت نمی‌کرد به یاد دارم سال ۱۳۶۶اسمش برای حج در امده بود اما همسرش رافرستاد و گفت من در جبهه حج را به جا می‌آورم امروز در جبهه به وجود من نیاز بیشتری است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: شهید بابایی در روز عید قربان که حاجیان برای اعمال قربانی رهسپار می‌شدند ، در عملیاتی علیه رژیم بعثی مورد اصابت قرار گرفت و در راه خدا به درجه رفیع شهادت نائل آمد
وی بیان کرد: شهید بابایی اینگونه در مقاطع حیاتشان فرمودند که در ادامه دفاع مقدس جمعیت کثیری از مردم به کربلای ایران سفر می‌کنند و اینگونه حج بصیرتی را بنیانگذاری کرد و این حج چیزی نبود جز سفر راهیان نور که به بیان شهید بابایی همان کربلای ایران است.
فضلی اظهار کرد: راهیان نور کانون انسان سازی است که امروز در قدمگاه رزمندگان اسلام مردم به آن اقتدا کرده اند و مردم به پرچمی که شهدا در آنجا برافراشته اند عشق می‌ورزندو مردم در این عشق ورزی به اهالی قرآن افتخار می‌کنند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.