سخنگوی وزارت کشور: تبلیغات داوطلبان مجلس از ساعت ۸ صبح فردا آغاز می شود

حسینعلی امیری گفت:بر اساس برنامه زمانبندی فردا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح به مدت یک هفته تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی آغاز می شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز رای گیری ادامه دارد.

تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح فردا آغاز می شودبه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در گفت و گو با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما، اظهار داشت:۲۶ بهمن مدت قانونی شورای نگهبان برای اعلام نظر قاطع در خصوص کسانی که در مراحل قبلی تایید صلاحیت شده بودند اما خود شورای نگهبان آنها را رد صلاحیت کرده بود که تعداد آنها ۱۴۷ نفر بودند به پایان رسید و در موعد قانونی نظر شورای نگهبان توسط دبیرخانه به وزارت کشور اعلام شد.
وی با بیان اینکه بر اساس فهرستی که شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام کرده از آن ۱۴۷ نفر ۳۸ نفر تایید صلاحیت شدند و بقیه نتوانستند در رقابت حضور پیدا کنند گفت: این ۳۸ نفر به جز استان های خراسان شمالی و خراسان جنوبی در بقیه استانها حضور دارند.
امیری افزود: بر اساس برنامه زمانبندی ان شاالله فردا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح به مدت یک هفته تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی آغاز می شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز رای گیری ادامه دارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.