​خلیلی: پرسپولیس تیم کاملی نیست!

محسن خلیلی، مهاجم سابق پرسپولیس که از سایپا به‌این تیم آمد می‌گوید بازی پرسپولیس مقابل سایپا بازی جذابی خواهد بود. او همچنین درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس نکته‌های جالبی را بیان کرد.

سایپا – پرسپولیس؛ بازی تیم‌های سابق تان. فکر می‌کنید دیدار خوبی باشد؟
بله، من فکر می‌کنم الان می‌توان گفت که مصاف بالانشینان جدول رده بندی و بازی سختی برای دو تیم است. به نظرم‌این بازی تلفیقی از نیروی جوانی در مقابل تجربه است و دو مربی مقابل هم قرار می‌گیرند که تفکرات خاص خودشان را دارند و در واقع کهنه کار هستند. برانکو و جلالی در طول فصل تلاش کرده‌اند بهتر و بهتر شوند و‌این نشان می‌دهد به خوبی به تیم شان مسلط هستند.
بازی را از نظر فنی چطور می‌بینید؟
به نظر من چون دو تیم روی زمین بازی می‌کنند، بازی جذابی را خواهیم دید.
مهدی طارمی‌هم در‌این دیدار غایب است، فکر می‌کنید بن سون بتواند جای خالی او را پر کند؟
یک نکته منفی و یک نکته مثبت درباره پرسپولیس وجود دارد؛ نکته منفی‌اینکه‌این تیم به شدت به طارمی‌وابسته شده و حتی وقتی نتیجه لازم را گرفته اند بن سون را جایگزین او نمی‌کنند. آخرین باری که بن سون ۹۰ دقیقه بازی کرده گل ۳ امتیازی زده بنابراین او می‌تواند جایگزین خوبی برای طارمی‌باشد در مقابل اما علیپور بازیکنی است که برانکو او را در شرایط بازی نگه داشته و خیلی هم خوب به تیم کمک می‌کند. نکته مثبت‌اینکه‌هافبک‌های کناری طارمی‌یعنی عالیشاه و علیپور به اندازه کافی موقعیت خوب در بازی‌ها گیرشان می‌آید و اگر از‌این موقعیت‌ها استفاده کنند می‌توانند خلأ طارمی‌را جبران کنند. واقعا نمی‌دانم چرا برانکو، بن سون را در شرایط بازی نگه ‌نمی‌دارد. 
نکته مهمی‌که درباره پرسپولیس وجود دارد‌این است که‌این تیم موقعیت‌های فراوانی را هدر می‌دهد. شاید‌این موضوع به خاطر نتیجه گرفتن به چشم نمی‌آید.
اتفاقا خیلی هم به چشم می‌آید و باعث افسوس هواداران و بازیکنان‌این تیم شده است. بازیکنان پرسپولیس نباید فراموش کنند که بردن یک برهیچ  خیلی خطرناک است و ممکن است بازی به نفع حریف برگردد یا حریف از یکی از موقعیت‌هایش استفاده و بازی را مساوی کند، بنابراین باید تمرکز کنند که نتیجه لازم را بگیرند. پرسپولیس تیم کاملی نیست ولی در شرایط فعلی به واسطه حضور تماشاگران به حریف فشار می‌آورند و گل می‌زنند ولی در مقابل موقعیت‌های گل زیادی را هم به حریف می‌دهند که با برد به چشم نمی‌آید ولی مربیان نباید از آن غافل شوند.
اگر غافل شوند اساسا زمانی برای جبران ندارند.
دقیقا، اگر یک بازی نتیجه را واگذار کنند دیگر ممکن است نتوانند به جمع بالانشینان برگردند، نباید فراموش کرد که آن‌ها دیگر مثل نیم فصل اول فرصتی ندارند که از رتبه ۱۶ جدول به رتبه سوم بیایند. 
هواداران‌این تیم هم استقبال فوق العاده‌ای از بازی‌های پرسپولیس کرده اند.
شخصا به عنوان یک بازیکن سابق و هوادار فعلی از همه تماشاگران ممنونم که باعث دلگرمی‌بازیکنان جوان‌این تیم می‌شوند. من‌این حس را درک می‌کنم و می‌دانم که وقتی هوادار بیشتری به ورزشگاه می‌آید بازیکنان می‌خواهند بهترین بازی خودشان را ارائه دهند.
فکر می‌کنید رایگان شدن بلیت‌های بازی، نقش یک مسکن را دارد یا می‌تواند‌این مشکل را حل کند.
موضوع اصلی‌این است که رایگان شدن فقط مربوط به طبقه دوم است ولی ما می‌بینیم که طبقه اول هم پر می‌شود بنابراین نمی‌توان گفت صرفا رایگان شدن به حضور پرشور هواداران کمک می‌کند، به نظر من بازی جذاب و زیبای پرسپولیس هم به‌این موضوع کمک فراوانی می‌کند، تماشاگر دوست دارد بیاید و بازی‌های جذابی ببیند. در نیم فصل اول پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت و نمی‌توانست از هواداران انتظار داشته باشد که با‌این شرایط به ورزشگاه بیایند و با اعصاب خراب به خانه بروند ولی الان نتیجه می‌گیرد و تماشاگر هم راغب است که بیاید و تیم محبوبش را تشویق کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.