سرمربی یوونتوس: با وجود شکست، از عملکرد بازیکنان خرسندم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود شکست در دیدار مقابل سویا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا ، از عملکرد بازیکنان تیم ابراز خرسندی کرد.

تیم فوتبال یوونتوس دیشب (سه شنبه) در گروه دی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با نتیجه یک بر صفر برابر سویا شکست خورد.

یوونتوس با وجود این شکست و با 11 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا صعود کرد.

آلگری سرمربی یوونتوس با وجودشکست، ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان گفت: آنهایی که انتظار داشتند این بازی تشریفاتی باشد، اشتباه می کردند. سویا تیم متفاوتی است. مهم این است که به عقب برگردیم و عملکرد خودمان را نظاره کنیم که عملکرد خوبی داشتیم. ما نیاز داریم هم اکنون تمام توجه خود را به دیدار یکشنبه برابر فیورنتینا متمرکز کنیم. 

وی افزود: در این سطح مسابقات آسانی نداریم. ما نیاز داشتیم امشب، نتیجه مثبتی بگیریم، ولی اگر فرصتی ایجاد کنید و از آنها استفاده نکنید، نتایجی از این قبیل، احتمالی است. مهم است این است که همیشه مطمئن باشید بازی را تحت کنترل دارید.

وی افزود: مهم ترین مسئله این بود که به مرحله حذفی راه پیدا کردیم. ما به مرحله بعدی راه یافتیم. فراموش نکنیم که ما تیم جوانی را به میدان فرستادیم. 

وی ضمن تقدیر از عملکرد آلواردو موراتا بازیکن 23 ساله یووه با وجود از دست دادن فرصت در نیمه اول گفت: وی در رقابتهای اروپایی عملکرد فوق العاده ای داشته است. باعث شرمندگی است که فرصت گلزنی را در نیمه اول از دست داد، ولی اینگونه مسائل در فوتبال پیش می آید.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.