چرا کاپیتان تیم ملی هندبال از لیست نهایی خط خورد؟

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در لیست جدیدی که اسماعیلاجیچ به فدراسیون داده است نام محمدرضا رجبی و میلاد مسائلی دیده نمی‌شود و مسئول این تصمیم سرمربی است.

تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک 2016 بر سکوی دوم ایستاد و پس از پایان این مسابقات خود را برای برگزاری اردوی تدارکاتی در لهستان و آلمان و حضور در در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند تا با درخشش در این مسابقات جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک، عرفان اسماعیلاجیچ برای استراحتی 2 هفته‌ای به کشورش رفت و قرار است پس از بازگشت وی به ایران اردوی تیم ملی از 29 آذر ماه در تهران آغاز شود و پس از پایان این اردوی 4 روزه تیم ملی جهت حضور در تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های لهستان، جمهوری چک و اوکراین در شهر ورسلاو کشور لهستان راهی این کشور شود.

در این روزها لیست تیم ملی برای حضور در لهستان در حالی اعلام شده که نام محمدرضا رجبی کاپیتان و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دفاع و میلاد مسائلی بهترین گوش راست آسیا در میان بازیکنان دیده نمی‌شود. امید سه‌کناری و عارف طایی جای این دو بازیکن را در لیست تیم ملی گرفته‌اند.

سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال در خصوص خارج شدن نام میلاد مسائلی و محمدرضا رجبی از لیست تیم ملی گفت: تیم ملی هر زمانی که تشکیل می‌شود، ممکن است در آن بازیکنان تغییر کنند و اصلا بحث خط خوردن در میان نیست. عرفان اسماعیلاجیچ بازیکنان جدیدی را به تیم ملی دعوت کرده است. دو نفر بازیکن از لیست خارج و دو بازیکن جدید به لیست اضافه شدند و این امری طبیعی است.

وی در ادامه افزود: در لیست جدیدی که سرمربی به ما داده، نام محمدرضا رجبی و میلاد مسائلی دیده نمی‌شود و مسئول این تصمیم عرفان است و وی از نظر فنی اعلام کرده برای بازی‌های لهستان، آلمان و بحرین از این دو بازیکن استفاده نمی‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بازیکنان در تیم ملی جابه‌جا می‌شوند و ممکن است در ادامه این بازیکنان را دوباره دعوت کند. عرفان لیست لهستان را اعلام کرده در آن نام این دو بازیکن نیست و چند بازیکن جوانان را به ترکیب اضافه کرده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.