تسهیلات ۲۶۵میلیارد ریالی بانک ملی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

بانک ملی ایران در راستای توان بخشی و توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۶۵میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی در دو ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در فروردین و اردیبهشت ماه امسال یک هزار و ۶۴۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۲۶۵میلیارد ریال با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) تخصیص داده شده که از این میزان سهم تسهیلات خوداشتغالی ۱۵۲۴ فقره به ارزش ۲۵۷میلیارد ریال بوده است.
در بخش مشاغل خانگی نیز ۱۲۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۸میلیارد ریال پرداخت شده است.
بانک ملی ایران در سال گذشته نیز حمایت ویژه‌ای از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته به طوری که ۸هزار و ۱۹۷میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی در ۵۰هزار و ۹۴۴ فقره پرداخت کرده است.
این بانک طی سال‌های ۹۰ تا ۹۶ هم در راستای همراهی با نظام بانکی در جهت فقرزدایی از کشور، ۲۲۵هزار و ۴۲۷ طرح به ارزش ۲۳هزار و ۵۵۴میلیارد ریال اجرایی کرده که ۱۷۵هزار و ۵۶۲ خانوار نیز با رسیدن به خودکفایی از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج شده‌اند.
لازم به ذکر است، طی مدت مذکور ۷۷۹هزار و ۵۶ طرح به ارزش ۷۵هزار و ۲۸۲میلیارد ریال توسط بانک‌های کشور برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده که از این میزان بانک ملی ایران با کسب بیشترین سهم تسهیلات‌دهی در میان بانک‌های عامل، رتبه نخست را کسب کرده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.