علی لاریجانی: انتخابات یک تجدید قوا برای توسعه کشور است

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: یکی از آثار حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات این است که این موضوع اعتبار ایران را در مقابل دیگر کشورها بالا می برد.

علی لاریجانی در جمع خبرنگاران بر حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات برای کشور مبارک و خجسته‌ است آن هم در شرایط کنونی که بسیار اهمیت آن احساس می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از آثار حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات این است که این موضوع اعتبار ایران را مقابل دیگر کشورها بالا می‌برد. با رصد رسانه‌های مختلف می‌بینیم  آنها کاملا بر انتخابات ایران حساس بوده و گاهی هم نگاه مرموزانه‌ای دارند. این مساله در فعل و انفعالات بین‌المللی و مناسبات ایران با دیگر کشورها تاثیرگذار است.
لاریجانی با بیان اینکه نفس برگزاری انتخابات نشان می‌دهد مسئولان در کشور بر اساس دموکراسی و مردم سالاری انتخاب می شوند و مردم ولی نعمتان آن ها هستند، تاکید کرد: قطعا این موضوع آثار روانی مثبت و خوبی در کشور دارد که همه مسئولان بدانند که مدیون ملت هستند. پس از مسایل اخیر و تعیین تکلیف مسئله هسته‌ای، شرایط جدیدی برای کشور ایجاد شده که این وضعیت نیاز به یک نفس جدید دارد که آن نفس، انتخابات بوده و قطعا این موضوع روح و نفس تازه‌ای را به سیستم، حکومت و مردم می‌دهد تا آینده خودشان را بهتر بسازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اینکه مسیر جدید کشور نیازمند رونق تولید و افزایش سرمایه گذاری است و این مقوله مانند مجاهدت می‌ماند، گفت: ما هم اکنون به یک نقشه راه جدید برای حرکت جهت تغییر شرایط اقتصادی، رفع رکود و ایجاد اشتغال نیاز داریم.
وی در پایان متذکر شد: انتخابات یک تجدید قوا برای توسعه کشور است. تمام مردم و مسئولان باید ضمن تلاش، به رهنمودهای رهبری توجه کنند. مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان زمانی کارآمد است که ویژگی‌های آزاد بودن، مستقل‌بودن و شجاع‌بودن در آن رخ دهد تا در شرایط جدید درباره مصالح کشور درست تصمیم بگیرد تا زمینه برای فعالیت هر چه بیشتر حوزه اقتصاد فراهم شود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.