بارش باران و برف در نیمه غربی کشور

احد وظیفه از بارش باران و برف نیمه غربی کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت امروز در نیمه غربی شاهد بارش باران و برف و وزش باد گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما خواهیم بود.

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای کشور اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی امروز نیمه غربی بارش باران و برف و وزش باد گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. در روز دوشنبه با همراهی جریانات سرد شمالی با این سامانه در استان‌های واقع در سواحل دریای خزرو شمال شرق بارش برف و باران و کاهش دما پیش بینی می‌شود و از شدت بارش در نیمه غربی کشور کشور کاسته خواهد شد. وی در ادامه با بیان این مطلب که سامانه بارشی به علت حرکت شرق سو شاهد بارش باران و برف و گاهی رعد و برق در مناطق مرکز، شرق و جنوب شرق خواهند بود، گفت: طی دو روز آینده خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در خاتمه به وضیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان پایتخت امروز غبار صبحگاهی و ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد است، به طوری که بیشنبه دمای امروز ۱۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.