تقدیر جبهه اعتدالگرایان از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند

رئیس ستادانتخابات جبهه اعتدال گرایان ضمن تقدیر از مشارکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه،گفت:شما ملت بزرگ ایران با شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری توانستید مرزهای افراط و تندروی و یکجانبه گرایی را پشت سر گذاشته و به ساحل امن اعتدال و عدالت و آزادی و اخلاق نزدیک شوید.

جمشید ایرانی افزود:هفتم اسفند یکهزار و سیصد و نود و چهار خورشیدی را باید مصداق کامل آیه شریفه (و ذکرهم بایام الله) به حساب آورد که یکی از مصادیق ایام الله عبور قوم موسی از دریا و رسیدن به ساحل امن از تعقیب فرعونیان ستم پیشه است.
وی ادامه داد: در سالهایی که سپری شد جامعه ایران زخمهای فراوانی را تحمل کرد و اگر نبود بصیرت و اراده مردم افتخار آفرین، شجاع و خردمند در انتخاب دولت تدبیر و امید ، معلوم نبود سرنوشت کشور به کجا منتهی خواهد شد. شواهد و قرائن حاکی از آن است که ملت بزرگ ایران در حال گذر از دردها و رنجهای ناشی از مصایب سالهای ۸۴ تا ۹۲ و نیز بی توجهی های مجالس هفتم و هشتم و نسبت به این دردها و رنجها می باشد
رییس ستاد جبهه اعتدالگرایان اظهارداشت: صد البته باید از عزم جریان اصولگرای حقیقی در مجلس نهم صمیمانه قدردانی کرد که در موضوع برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با درک صحیح از شرایط ملی ، منطقه ای و بین المللی نقش مثبت و سازنده ای ایفاد کرد.
ایرانی گفت: شرکت گسترده و هشیارانه طیف وسیعی از حامیان دولت تدبیر و امید در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و اعلام برائت آنان از کج اندیشی ها ، کج روی ها و کج خلقی ها نوید دهنده شروع دوره امید آفرین و ثمر بخش می باشد.
وی افزود: در این میان بطور مشخص جوانان و زنان این مرز و بوم علیرغم همه پیش بینی ها و سم پاشی ها ، تخریبها و اتهام زنی ها و با وجود تلاشهای گسترده برای ایجاد نا امیدی و تردید در اذهان آنان در همدلی با اصلاح طلبان و اعتدال گرایان با حضور بسیار گسترده خود در حوزه های رأی گیری نشان دادند که خواهان انتخاب نمایندگانی با استانداردهای معقول و قابل قبول می باشند.
رییس جبهه اعتدالگرایان اضافه کرد:باید خداوند بزرگ را سپاسگزار باشیم که در شرایط بسیار سخت کنونی که با کاهش قیمت نفت تلاش شده است توفیقات رفع تحریمها به کام ملت تلخ گردد اما با پیروزی دوباره منش اعتدالی و تفکر اصلاح طلبی پنجره های امید به فردایی بهتر در حال گشوده شدن است.
ایرانی گفت: امید است در آستانه ورود بر سال جدید و عید فرخنده نوروز ، روز به روز شاهد گشایش در همه عرصه های مختلف اقتصادی و معیشتی ، وقوع رونق و شکوفایی در فضای کسب و کار و بهبود هرچه بیشتر فضای سیاسی در میهن عزیز خود باشیم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.