عباسی:راه توبه برای حاشیه سازان تراکتور باز است/امیدواریم کارشکنی نشود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما در تبریز بهترین میزبانی را از تیم الجزیره داشتیم و آنها بارها از باشگاه تراکتورسازی تشکر کردند.

سعید عباسی درباره دیدار روز چهارشنبه تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: قطعا بازی سختی مقابل الجزیره خواهیم داشت. ما در بازی رفت به خوبی کار کردیم اما واقعیت این است که در امارات نمی توانیم به این شکل حریف را تحت فشار قرار دهیم. چراکه تیم اماراتی برای انتقام این شکست به میدان می آید و جو نیز به سودش خواهد بود.
وی ادامه داد: ما با بازیکنان خود بارها حرف زدیم و به آنها گفتیم باید هوشیار باشند. قطعا بازیکنان تراکتورسازی بدون غرور به زمین می روند و هرچه در توان دارند می گذارند تا یک نتیجه مطلوب به دست آید. از سوی دیگر ممکن است داوری نیز به ضرر ما باشد اما بازیکنان نباید عصبی شوند و فقط به فکر فوتبالشان باشند.
مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران کارشکنی های معمول کشورهای عربی نیست، بیان داشت: ما در تبریز بهترین میزبانی را از تیم الجزیره داشتیم و آنها بارها از باشگاه تراکتورسازی تشکر کردند. حتی در ایمیل های اخیر آنها نیز تقدیر و تشکر وجود دارد. بر این اساس نباید اتفاق خاصی رخ بدهد. ما امیدواریم کاری نکنند تا مشکل ساز شود اما به هر حال نمی شود گفت بدون دردسر از امارات برمی گردیم.
عباسی درباره اینکه ۲۵ اسفند نزدیک است و تکلیف اختلافات ایران و عربستان چه می شود، تاکید کرد: خوشبختانه تیم های ایرانی بهترین میزبانی را داشتند. ما و باشگاه سپاهان از میزبانی خود در هفته گذشته لیگ قهرمانان مستندهایی تهیه کردیم و قرار است فردا ذوب آهنی ها نیز این کار را انجام دهند. این مستندها دلیل محکم فوتبال ایران برای امن بودن کشورمان است و با این شرایط AFC نمی تواند اشکالی به برگزاری مسابقات در ایران بگیرد. قطعا عربستان حق اینکه بگوید در ایران بازی نمی کند را ندارند و انشاءالله مشکل حل می شود. مدارکی که جمع کرده ایم هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می شود.
وی درباره اینکه امیر قلعه نویی اعلام کرده دو نفر از ناکامی های اخیر تراکتورسازی ناراحتند، خاطرنشان کرد: دشمنان تراکتورسازی از دو نفر خیلی بیشتر هستند. اگر او می گفت دو گروه درست می شد. با این حال ما در گذشته بارها درباره این مساله حرف زدیم. هنوز هم دیر نشده است. راه توبه برای حاشیه سازان تراکتورسازی باز است. می توانند از همین حالا داعیه هوادار بودنشان را به واقعیت تبدیل کنند و برای موفقیت تیم تلاش خود را به کار گیرند.
مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به حضور برخی هواداران تراکتورسازی در امارات خاطرنشان کرد: من دست تک تک هواداران واقعی تراکتورسازی را می بوسم. آنهایی که بدون هیچ چشمداشتی تیمشان را حمایت می کنند. همین حالا ۴۰ نفر از دوستان با هزینه شخصی قصد دارند به امارات بیایند و تیم را تشویق کنند. این ها باارزش است. من از هواداران خوبمان ممنونم. در بازی گذشته با الجزیره هم آنها به خاطر تراکتورسازی جو خوبی را رقم زدند و انشاءالله این روند را تا پایان فصل ادامه دهند.
وی در پایان افزود: در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایران عالی کار کردند و نشان دادند فوتبال ما نماد تعصب است. انشاءالله در این هفته نیز هم ما موفق باشیم و هم دو تیم سپاهان و ذوب آهن تا از آبروی فوتبالمان دفاع کنیم

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.