پاسخ عجیب کتایون ریاحی به درخواست مهران مدیری برای هدیه به موزه دورهمی

برنامه دورهمی به مهمانی کتایون ریاحی و خوانندگی حامد همایون، که با عدم پخش سر و صدایی به‌پا کرده و ماجراهای فراوانی به خود دیده بود، در نهایت امشب از شبکه نسیم روی آنتن رفت.

به گزارش کیوسک‌تایمز، قسمت مربوط به حضور کتایون ریاحی در برنامه دورهمی، که قرار بود در سال‌روز ولادت حضرت زهرا (س) و به‌عنوان ویژه‌برنامه روز زن، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند پخش شود، با قریب به ۱۰ روز تاخیر، در آخرین شنبه سال ۹۶ آنتن شبکه نسیم را از آن خود کرد.
اما نکته عجیب این قسمت، صحبت‌های پایانی بازیگر نقش زلیخای سریال یوسف پیامبر بود؛ آن‌جا که به سوال معمول مهران مدیری درباره هدیه به موزه دورهمی پاسخ می‌گفت. کتایون ریاحی که سرپرستی بنیادی خیریه برای کمک به درمان ۸۰۰ کودک ناشنوای نیازمند کاشت حلزونی را به‌عهده دارد، در جواب مجری برنامه گفت: «من ۱۰ پسر ناشنوا، ۱۰ دختر ناشنوا و دو کودک افغان به موزه دورهمی هدیه می‌دهم، تا هزینه مربوط به درمان کاشت حلزونی آن‌ها را بپردازد»؛ پاسخی که واضحا به مزاج مهران مدیری خوش نیامد!
از نکات دیگر این برنامه می‌توان به انتقاد نسبتا تند کتایون ریاحی اشاره کرد که از طعنه‌های مدیری به هنرمندانی که در مناطق زلزله‌زده حضور یافته‌اند گلایه می‌کرد؛ حرف ریاحی این بود که چنین نگاهی را از همکاران خود انتظار ندارد. مهران مدیری هم توضیح داد که اشاره‌اش به کسانی بوده که با عینک برند و کیف و کفش آن‌چنانی جلوی دوربین‌ها ظاهر شدند تا از مشکلات مردم مصیبت‌زده بپرسند! و تاکید کرد منظورش همه هنرمندان نبوده است. پاسخی که مشخصا ریاحی از آن راضی نشد و در جای دیگری از برنامه باز هم به این موضوع اشاره کرد.

یادآور می‌شود پیش‌تر و با عدم پخش این قسمت از برنامه در زمان موعود، کتایون ریاحی طی واکنشی تند در صفحات مجازی خود، تهدید کرده بود اگر قسمت مربوط به حضور او در ساعتی غیر از ساعت معمول پخش روی آنتن برود، از سازندگان دورهمی شکایت خواهد کرد. کانال تلگرامی دورهمی هم بعدتر اعلام کرده بود به علت تغییر در کنداکتور پخش ویژه‌برنامه روز زن به جمعه ۱۸ اسفند موکول شده است؛ وعده‌ای که باز هم محقق نشد و در نهایت مدیر روابط عمومی شبکه نسیم از پخش این قسمت در روزهای بعد خبر داد و علت را چنین توصیف کرد: دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت به پخش نرسید و این مشکل هنوز هم برطرف نشده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.