سعادتمند: سرخابی‌ها باید در زمین رقابت کنند/ از حاشیه دوری شود

مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: سرخابی‌ها باید در زمین رقابت کرده و از حاشیه و جنجال دوری کنند.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایرنا، «احمد سعادتمند» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگویی، اظهار داشت: باشگاه استقلال هستیم و عنوان پر افتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشیم و با قدرت در مستطیل سبز حاضر می‌شویم.

وی افزود:شهرآورد بازی جذاب و تماشایی است و برای هر ۲ تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: دوستان ما در باشگاه پرسپولیس استارت اولیه را زدند و انتظارمان این است که کری‌ خوانی‌ها به صورت جوانمردانه در داخل زمین باشد و اگر قرار است این رقابت‌ها ادامه داشته باشد باید همراه رفاقت باشد.

سعادتمند تصریح کرد: باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در زمین فوتبال رقابت کنند و از حاشیه و جنجال دوری کنند.

وی درباره انتشار قرارداد «شیخ دیاباته» اعلام کرد: در فوتبال بحث قرارداد حرفه‌ای داریم و نباید قرارداد بازیکنان انتشار پیدا کند.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: قرارداد داریوش شجاعیان به عنوان اولین بازیکن تمدید شد و به طور حتم نفرات دیگر نیز در استقلال خواهند ماند.

وی افزود:قرار بود امروز با ۲ بازیکن استقلال جلسه داشته و قرارداد آنها را تمدید کنیم اما ماجرای تیم کشتی پیش آمد که برایم از اهمیت زیادی برخورداری بود. فردا این اتفاق خواهد افتاد تا بتوانیم ۲ بازیکن دیگر را حفظ کنیم.

سعادتمند در پایان گفت: بدهی ‌های سنگینی از سنوات گذشته باقی مانده و در فرصت زمانی کمی که داریم باید تلاش کنیم تا بدی‌های باشگاه را پرداخت کنیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.