مصدومیت ۳۳۷ نفر در حوادث سه شنبه پایتخت

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مصدومیت ۳۳۷ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته پایتخت خبر داد و گفت: تکنیسین های اورژانس تهران این افراد مصدوم را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانها منتقل کردند.

حسن عباسی روز چهارشنبه اظهار کرد: در جاده های منتهی به پایتخت نیز عوامل اورژانس سه مصدوم را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستانها منتقل کردند.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ تصادف منجر به مصدومیت در شهر تهران و ۱۰ تصادف منجر به مصدومیت در جاده های اطراف تهران در سامانه اطلاع رسانی اورژانس تهران (۱۱۵) ثبت شد.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۰۴ ماموریت شهری و ۶۰ ماموریت جاده ای توسط عوامل اورژانس انجام شد.
وی اظهار کرد: از روز ۲۷ اسفند ۹۴ تا به امروز ۱۱ فروردین ۹۵ تعداد ۱۴ هزار و ۵۲۰ ماموریت شهری و ۷۴۱ ماموریت جاده ای توسط تکنیسین های اورژانس صورت گرفت.
به گفته عباسی در این مدت یک هزار و ۴۹۶ تصادف شهری و ۱۳۵ تصادف جاده ای اتفاق افتاد و همچنین تکنیسین های اورژانس در این مدت چهار هزار و ۳۶۴ مصدوم در شهر تهران و ۲۸۷ مصدوم در جاده های اطراف تهران را به مراکز درمانی منتقل کردند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.