وزیر اطلاعات: سرنخ‌های زیادی از ترور شهید فخری‌زاده داریم

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله بعد از ترور شهید فخری زاده تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و سرنخ‌های زیادی به دست آوردند و همچنان با تمام ابعاد در حال پیگیری قضیه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی در گفت وگویی درباره آخرین تحولات درباره ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: همکاران ما بلافاصله بعد از ترور شهید فخری‌زاده تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و کار خود را آغاز کردند و سرنخ‌های زیادی به دست آوردند و همچنان با تمام ابعاد در حال پیگیری قضیه هستند.

علوی اظهار کرد: منتها چون این موضوع جاری است و لازم است که جزییات آن را فعلا ذکر نکنیم تا به نتیجه‌های روشنی برسیم بعد ملت عزیز را در جریان آن قرار دهیم.

وزارت اطلاعات روز گذشته نیز در اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری زاده از نخبگان و خادمان جمهوری اسلامی در عرصه علم، فن آوری و صنعت دفاعی اعلام کرد که با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سرنخ‌هایی از عاملان این حمله تروریستی به دست آورده است که اطلاعات تکمیلی متعاقباً به استحضار ملّت شریف ایران خواهد رسید.

تروریستها عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری او منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.