نجات سارق غرق شده توسط شناور ناجی

مرد سارقی که برای گریز از دست نیروی انتظامی به دریا پریده بود توسط شناور ناجی در ساحل شهر بندرعباس از مرگ حتمی نجات یافت.

ساعتی پیش در پی عملیات تعقیب و گریز پلیس مرد سارق  برای رهایی از  دست ماموران نیروی انتظامی بدون توجه به مواج بودن دریا خود را به دریا انداخت و دقایقی با مرگ دست و پنجه نرم کرد.
در زمان تلاطم دریا موج‌های بلند در ساحل غربی بندر شهید حقانی با شدت به دیواره بتنی کوبیده می‌شود و این فرد نیز که با این منطقه آشنایی نداشت جان خود را را بدون توجه به این موضوع به خطر انداخت.
البته با آمادگی کامل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان و آماده‌باش ناجیان و همیاران ناجی در بنادر استان این اتفاق به خیر گذشت و مردم حاضر در صحنه با بندر شهید حقانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند.
محمد محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس با تائید این عملیات اظهارداشت: ساعت ۱۷و ۴۰دقیقه عصر امروز چهارشنبه پس از تماس با مدیریت بندر شهید حقانی در خصوص غرق شدن فردی در ساحل غربی بندر روبروی مسجد جامع اهل سنت بندرعباس شناور ناجی به نقطه مورد نظر اعزام شد و پس از انجام عملیات این جوان که حدودا ۳۵ سال سال سن داشت به بندر شهید حقانی انتقال داده شد که پس از طی شدن مراحل معاینه و اطمینان از سلامتی وی با مراجعه نیروی انتظامی وی را جهت انجام مراجل قضایی به کلانتری انتقال دادند.
مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان در ادامه با اشاره به آمادگی تمامی پرسنل این سازمان در طرح نوروزی و همچنین در تمامی ایام سال افزود: سازمان بنادر و دریانوردی متولی بنادر و سواحل هرمزگان است و تلاش داریم تا در این راستا با حضور مستمر و تشدید نظارت‌ها شاهد کمترین حوادث و خسارات باشیم.
سرهنگ اسماعیل مشایخ اظهارداشت: عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در حین گشت زنی با مشاهده فردی که در صدد سرقت خودرویی در ساحل شهر بود شدند که با اقدام به موقع از اقدام به سرقت جلوگیری کردند و فرد خاطی پس از مشاهده نیروهایی گشتی پا به فرار گذاشته و خود را به دریا انداخته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در پایان افزود: ماموران انتظامی پس از مشاهده این اقدام با ناجی مستقر در بندر شهید حقانی تماس گرفته و پس از نجات وی این فرد را جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.