آذری: عمان گزینه خوبی برای میزبانی بازی‌های ما است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است که اگر کشور عمان برای میزبانی بازی‌های تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربستانی انتخاب شود، گزینه خوبی خواهد بود.

سعید آذری در خصوص آخرین تصمیم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و فدراسیون فوتبال برای انتخاب کشوری ثالث جهت میزبانی از تیم‌های عربستانی اظهار داشت: هنوز فدراسیون فوتبال چیزی را به طور رسمی به ما اعلام نکرده و به همین دلیل هنوز خودمان هم بی‌خبر هستیم.
وی درباره اینکه انتخاب کشور عمان به نظر نهایی شده و علی کفاشیان هم اعلام کرده فدراسیون فوتبال عمان اعلام آمادگی کرده است، اظهار داشت: با توجه به بازی‌هایی که پرسپولیس در عمان برگزار کرد و اردوی خوبی که در این کشور داشت، به نظر مشکلی در این کشور برای ما وجود نخواهد داشت. روابط دیپلماتیک سیاسی و ورزشی ما با عمان خوب است و مشکلی از این بابت نداریم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که پیش از این اعلام کرده بود ما کشور تاجیکستان را به عنوان میزبان اعلام خواهیم کرد و چرا این تصمیم عملی نشد، خاطرنشان کرد: ما این کشور را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادیم تا آنها موضوع بررسی کنند. در بررسی‌ها مشخص شد که تاجیکستان زمین چمن مصنوعی دارد و چون بچه‌های ما به بازی روی چمن مصنوعی عادت ندارند، به همین دلیل این پیشنهاد نهایی نشد.
آذری تأکید کرد: اکنون ما همه چیز را از نظر فنی باید بررسی کنیم. عمانی‌ها نیز روابط خوبی با ما دارند و از پرسپولیسی‌ها استقبال خوب کرده‌اند. بازی‌های دوستانه خوبی هم برگزار شده و شاید بازی دوم پرسپولیس به دلیل درگیری نیمه کاره ماند، اما این موضوع هم در جریان بازی بوده و اتفاق غیر عادی نبوده است. به نظرم کشور عمان انتخاب خوبی برای میزبانی ما باشد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه و با اشاره به دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان ما امروز به تبریز می‌روند و امیدوارم بتوانیم مقابل گسترش فولاد پیروزی خوبی کسب کنیم تا هم در بالای جدول شرایط‌مان را حفظ کنیم و هم روحیه مضاعفی برای بازی هفته آینده مقابل بنیادکار بگیریم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.