پیروانی: وضعیت کی‌روش هفته آینده مشخص می‌شود

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار سخت ما تازه شروع شده و باید دست به دست هم بدهیم تا در مرحله بعدی هم موفق باشیم.

افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان، گفت: بازی خوبی مقابل عمان که رقیب اصلی ما بود، انجام دادیم و در هر دو نیمه بهتر بازی کردیم، البته آنها با ۵ دفاع بازی می‌کردند که کم‌تر گل بخورند، اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم، البته کار سخت ما تازه شروع شده و باید دست به دست هم بدهیم تا در مرحله بعدی هم موفق باشیم.
وی درباره بهانه‌جویی عربستانی‌ها برای بازی در ایران و اینکه احتمال دارد ایران و عربستان در مرحله بعدی با هم روبه‌رو شوند، افزود: در ابتدا از مسئولان خواهش می‌کنم صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی را نصب کنند تا استادیوم پر شود. قطعا عربستان از بازی کردن در استادیوم آزادی ترس دارد و آنها دعا می‌کنند که با ایران هم‌گروه نشوند، اما اگر این اتفاق بیفتد، هر کجا که با آنها بازی کنیم، شکست‌شان خواهیم داد. آنها به دنبال بهانه هستند و مسائل سیاسی را قاطی فوتبال کرده‌اند.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران، گفت: هفته آینده به همراه کی روش در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حاضر خواهیم شد. در این نشست کی روش درخواست های خود برای تیم ملی را مطرح خواهد کرد و ادامه همکاری او با تیم ملی به نتایج این نشست بر می گردد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.