برانکو دروازه‌بانی کدام را ترجیح می‌دهد، مکانی یا صادقی؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی تردید دروازه‌بانی سوشا مکانی بهتر از صادقی است اما کادر فنی به گلر دوم خود اعتقاد زیادی دارد.

برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار با استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: هواداران فردا بازی دو تیمی را تماشا خواهند کرد که از نظر سبک بازی بسیار شبیه به هم هستند.
وی افزود: استقلال خوزستان و پرسپولیس تا هفته شانزدهم لیگ برتر بازی‌های بسیار با کیفیتی از خود به نمایش گذاشتند و به اعتقاد من دیدار فردا مانند یک شهرآورد است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به ویسی به خاطر تیم خوبی که ساخته تبریک می‌گویم. استقلال خوزستان پدیده لیگ بوده و عملکرد این تیم نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت است.
وی تصریح کرد: استقلال خوزستان دفاع بسیار خوبی دارد و تا اینجای فصل فقط پنج گل دریافت کرده است.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازیکنان غایب این تیم در دیدار فردا گفت: سوشا مکانی را به دلیل محرومیت و رضا نورمحمدی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. سایر بازیکنان کاملا آماده هستند و تیم را همراهی خواهند کرد.
وی در پاسخ به این سوال که در نبود مکانی پرسپولیس در بازی فردا دچار مشکل نخواهد شد، اظهار کرد: سوشا گلر اول پرسپولیس است اما به صادقی هم اعتماد کامل داریم. سوشا دروازه‌بان نخست است و قطعا سنگربانی او نسبت به صادقی بهتر خواهد بود.
برانکو خاطرنشان کرد: صادقی خیلی دیر به تیم اضافه شد و از نظر بدنی شرایط خوبی نداشت. شرایط او نسبت به ابتدای فصل بسیار بهتر شده و بازهم تکرار می‌کنم او مورد اعتماد من است.
برانکو در مورد لیست بازیکنان مد نظر خود برای حضور در پرسپولیس و همچنین لیست مازاد گفت: هر روز با طاهری جلسه دارم و در خصوص مسایل مختلفی چون جذب بازیکنان جدید صحبت می‌کنیم.
وی افزود: هیچ لیستی به باشگاه داده نشده و با بازیکنان فعلی به کار خود ادامه خواهیم داد تا به هدفمان برسیم. حتما بازیکنان بهتر از نفرات پرسپولیس در فوتبال ایران وجود دارد اما قطعا این نفرات با تیم‌های خود قرارداد دارند و نمی‌توانند به جمع ما اضافه شوند.
برانکو با بیان اینکه خواهان جذب ادینیو نیست گفت: برخلاف شایعات اخیر قرار نیست هیچ‌یک از بازیکنان خارجی از پرسپولیس جدا شوند و به همین دلیل به هیچ بازیکن خارجی دیگری برای حضور در تیم فکر نمی‌کنم.
وی در ادامه اعلام کرد که به دنبال ادینیو نبوده و هیچ اقدامی برای جذب او نکرده است.
برانکو اظهار کرد: شاید علاقه داشته باشیم بازیکنان زیادی را جذب کنیم اما تاکید می‌کنم فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن بالای ۲۳ سال داریم.
برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع الخروج است، تصریح کرد: در طول هفت ماه اخیر ۶ بار از ایران خارج شدم و هیچ مشکلی برای خروج از کشور ندارم.
وی با اشاره به اولویت‌های خود برای جذب بازیکنان خارجی گفت: به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستم که کیفیت بالایی داشته باشند و بتوانند به تیم کمک کنند. در حال حاضر هیچ نیازی به بازیکنان خارجی نداریم و به دنبال جذب هیچکس نیستیم.
برانکو در خصوص عملکرد مهدی طارمی خاطر نشان کرد: او فقط ۲ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند و در همین مدت کوتاه عملکرد درخشانی داشته است.
وی افزود: طارمی بهترین گلزن لیگ است و اگر پنالتی‌هایی که از دست داده بود را گل می‌کرد به اندازه تعداد گل‌های ادینیو در فصل قبل می‌رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از وزیر ورزش و جوانان گفت: باید از او تشکر کنم که افتخار ملاقات با خود را به من داد. گودرزی با این کار خود نشان داد چقدر برای او ورزش فوتبال کشور اهمیت دارد.
برانکو افزود: وزیر ورزش به دنبال توسعه فوتبال است و می‌خواهد مشکلات فوتبال را یکی پس از دیگری برطرف کند. باید از گودرزی به خاطر این بزرگواری تشکر کنم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌داند وزیر ورزش طرفدار کدام تیم است، اظهار کرد: بله می‌دانم اما نمی‌توانم این مساله را بیان کنم.
زمانی که یکی از خبرنگاران قصد سوال در مورد حاشیه‌های اخیر آرش برهانی در صفحه اجتماعی خود و صحبت‌های این بازیکن در پایان دیدار استقلال و سیاه‌جامگان داشت، پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، گفت: در این نشست فقط در مورد بازی فردا و مسایل فنی سوال شود و باشگاه پیگیری‌های لازم را در خصوص اتفاقات مطرح شده به عمل آورده و برای جلوگیری از حاشیه آن را مطرح نکردیم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.