قرارداد مربیان تیم امید با شرایط درخواستی آنها امضا شده است

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که قرارداد اعضای کادرفنی تیم امید با شرایط و مبالغ درخواستی، امضا شده است.

فدراسیون فوتبال در واکنش به حاشیه های اخیر پیرامون تیم امید و اظهارات صبح امروز سرمربی تیم، اطلاعیه ای صادر کرد که در آن آمده است: با توجه به نشست رییس فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان با محوریت شرایط تیم امید و پیرو دستور مساعد وزیر ورزش مبنی بر نهایی شدن عقد قراردادهای کادر فنی این تیم تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، کلیه قراردادهای مرتبط با کادرفنی تیم ملی فوتبال امید با همان شرایط و مبالغی که پیشنهاد شده بود به امضای اعضای کادرفنی و فدراسیون فوتبال رسیده است.
در ادامه بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: البته قرارداد سرمربی تیم فوتبال امید همانند دیگر اعضای کادر فنی بر اساس موارد و مبالغ درخواستی وی، جهت امضا در اختیار محمد خاکپور قرار گرفت که تاکنون به فدراسیون فوتبال ارائه نشده است.
فدراسیون فوتبال در پایان بیانیه خود آورده است: درصورت دریافت قراداد امضا شده از سوی سرمربی تیم فوتبال امید، در اولین فرصت ضمن امضای این قرارداد نسبت به نهایی شدن آن اقدام خواهد شد.
مراسم بدرقه تیم فوتبال امید دیشب درحالی برگزار شد که محمد خاکپور در آن حضور نداشت. خاکپور امروز با حضور در فرودگاه و پیش از سفر به مشهد به همراه سایر اعضای تیم امید، به خبرنگاران گفت به دلیل حضور کفاشیان در مراسم بدرقه تیم امید در این مراسم شرکت نکرده است زیرا در جایی که به گفته او صداقت نباشد، حضور پیدا نمی کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.