ترکیب احتمالی استقلال برابر مس

بازی برابر مس برای آبی‌ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است. خصوصا برای کادر فنی این تیم که انتقادات زیادی را در هفته‌های اخیر متحمل شده‌اند.

استقلال در حالی امروز باید برابر مس رفسنجان به میدان برود که این بازی اهمیت زیادی برای آبی‌ها پایتخت دارد. محمود فکری برای اینکه اعتماد دوباره هواداران استقلاال را به دست بیاورد محکوم به پیروزی در این بازی است تا فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کاهش دهد و خودش و کادر فنی اش را از فشار انتقادات رها کند.

با این حال فکری برای بازی امروز رشید مظاهری را در اختیار نخواهد داشت. گلر تاثیرگذار آبی‌ها دیروز بعد از درگیری لفظی با سعید عزیزیان تمرین این تیم را ترک کرد و به بهانه مصدومیت به کرمان سفر نکرد.

بنابراین در بازی امروز حسین حسینی درون دروزاه خواهد ایستاد. فکری برای خط دفاعی دستِ بازی برای انتخاب سه مدافع ترکیب اصلی اش دارد. حضور مرادمند قطعی است و از بین یزدانی، غلامی و دانشگر، یک نفر روی نیمکت خواهد نشست. شانس این ۳ نفر برای بازی کردن، چندان تفاوتی با هم ندارد. اگر مرادمند به عنوان مدافع مرکزی بازی کند، یزدانی روی نیمکت می نشیند ولی اگر مرادمند به عنوان یکی از دو مدافع متمایل به کناره ها بازی کند، غلامی روی نیمکت خواهد بود. در خط هافبک حضور غفوری و اسماعیلی و رضاوند قطعی است و فکری باید ۲ نفر دیگر را از بین ریگی، مهدی پور، مرادی، باقری و نادری انتخاب کند. دارویش شجاعیان هافبک چپ آبی ها ای دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

مرادی به دلیل مصدومیت چند جلسه در تمرین استقلال غایب بوده و ممکن است به همین دلیل، جایی در ترکیب اصلی نداشته باشد. احتمال برگشتن ریگی به ترکیب اصلی زیاد است بخصوص که مس با داشتن هافبک های سریع مثل اسلامی خواه و حتی امامعلی، نیاز استقلال به یک تخریبچی را در مرکز زمین، زیاد می کند. بنابراین، محتمل ترین ترکیب برای چیدمان ۵ نفره خط دوم، غفوری، اسماعیلی، ریگی، رضاوند و نادری خواهد بود.

در خط حمله هم قائدی بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد تا زوج دیاباته و مطهری شکل بگیرد. در صورتی که شرایط بازی به نفع آبی ها نباشد احتمال حضور مهدی قائدی در نیمه دوم بالا خواهد بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.