محمود احمدی‌نژاد افشاگری می‌کند؟

ناصر قوامی گفت: سکوت اصولگرایان و همه مدعیان انقلابی‌گری در قبال گفتار و رفتار ضرررسان احمدی‌نژاد یک پیام روشن دارد. آن پیام روشن هم این است که به دلیل موضوعی که فعلاً سرپوشیده مانده، از افشاگری احتمالی احمدی‌نژاد هراس دارند و به همین خاطر چاره‌ای جز سکوت برایشان نمی‌ماند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این در حالی است که اصولگرایان از مشکلات کشور سوءاستفاده کرده و مدام می‌گویند اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی شرایطی باشند که در زمان دولت روحانی برای مردم رقم خورد. اصولگرایان حتی در دوره دوم احمدی‌نژاد هم با همه حرف و حدیث‌های انتخابات ۸۸، تمام‌قد از دولت او پشتیبانی کردند که به همین دلیل باید خودشان را در قبال رفتار‌های حاشیه‌ساز مسئول بدانند.

ناصر قوامی در پایان گفت: سکوت اصولگرایان و همه مدعیان انقلابی‌گری در قبال گفتار و رفتار ضرررسان احمدی‌نژاد یک پیام روشن دارد. آن پیام روشن هم این است که به دلیل موضوعی که فعلاً سرپوشیده مانده، از افشاگری احتمالی احمدی‌نژاد هراس دارند و به همین خاطر چاره‌ای جز سکوت برایشان نمی‌ماند، چون صحبت اصولگرا‌ها در مورد جدی نگرفتن احمدی‌نژاد صحبت قابل قبولی نیست.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.