سخنگوی پرسپولیس: از شنیدن خبر بازداشت سوشا شوکه شدم

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس،گفت: از شنیدن خبر بازداشت سوشا مکانی شوکه شدم و نمی دانم چه باید بگویم.

حسین عبدی روز یکشنبه گفت:دقایقی قبل خبر بازداشت سوشا را شنیدم و بسیار از بابت شوکه شدم. 
وی درخصوص اینکه با توجه به جدایی ایمان صادقی گلر دوم پرسپولیس و بازداشت سوشا مکانی هواداران نگران وضعیت دروازه خود هستند، اظهار کرد: هنوز هیچ اتفاقی برای پرسپولیس رخ نداده و ما تازه در شروع فصل نقل و انتقالات هستیم. اتفاقی که برای سوشا مکانی رخ داده برای ما جالب نیست و باید راهکار های لازم را در نظر بگیریم.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: هواداران نباید از این بابت نگران باشند،مسئولان و کادرفنی پرسپولیس بهترین تصمیم را برای کاهش مشکلات خواهند گرفت.
خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) ظهر یکشنبه با انتشار خبری،بازداشت سوشا مکانی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را تایید کرد. 
این درحالی است که یک منبع آگاه قضایی امروز (یکشنبه) در گفت وگو با خبرنگار میزان گفت: قرار بازداشت موقت سوشا مکانی ظهر امروز به علت داشتن شاکی خصوصی صادر شده و وی با صدور قرار بازداشت به زندان رفت.
گفتنی است دروازه بان پرسپولیس به این حکم اعتراض کرده است.
عبدی درخصوص اخبار اخیر مبنی بر احتمال جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان و وحید امیری بازیکن ملی پوش تیم نفت تهران، گفت: از اینکه باشگاه پرسپولیس به نفت برای جذب این دو بازیکن پیشنهاد داده است بی خبرم و قطعا این مساله و بازداشت سوشا فردا در نشست هیات مدیره مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت. 
عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با عملکرد سرخپوشان در نیم فصل نخست، اظهار کرد: ما فصل را خوب شروع نکردیم اما هرچه جلو رفتیم شرایط تیم بهتر شد و در ادامه رقابت های فصل، عملکرد بهتری را شاهد خواهید بود.
عبدی افزود: خوشبختانه امروز مردم از عملکرد پرسپولیس رضایت کامل دارند و مطمئن باشید ما هم در باشگاه تمام تلاش خود را برای آرام ساختن فضا خواهیم کرد و در این راه موفق بودیم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.