خبر خوش ابراهیم شکوری به بازیکنان پرسپولیس

ابراهیم شکوری می‌گوید به زودی بخشی از حقوق بازیکنان پرسپولیس پرداخت خواهد شد.

پرسپولیس وضعیت مطالبی مطلوبی ندارد و علی رغم وجود چند اسپانسر روی پیراهن و استفاده از پتانسیل شبکه های اجتماعی این تیم و البته صعود به فینال آسیا اما این تیم هنوز نتوانسته حتی نیمی از حقوق این فصل بازیکنانش را پرداخت کند. ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: در سال 99 باشگاه پرسپولیس با پرونده برانکو و دستیارانش، بودیمیر و چندین پرونده خارجی و بدهی‌هایی که به بازیکنان داخلی داشت مواجه بود. تا این لحظه 45 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم، چندنفری هم هستند که بیشتر گرفته‌اند. سال گذشته با 95 درصد بازیکنان تسویه حساب کردیم و از سال 98 هیچ رقمی طلب ندارند. مشکل مالی ما طبیعی است و هواداران و بازیکنان و کادرفنی این موضوع را درک کردند. مجبور بودیم که پول برانکو و بودیمیر را پرداخت کنیم.

شکوری با اشاره به طلب آسیایی پرسپولیس اظهار داشت: مبلغی که از AFC طلب داریم نزدیک به 3 میلیون دلار است که متاسفانه به این پول‌ها به خاطر تحریم‌های بانکی دسترسی نداریم. جا دارد که از هیئت مدیره محترم و آقای صدری و سمیعی تشکر کنم که با تمام توان دنبال حل مشکلات هستند.

او با اشاره به این نکته که در روزهای آینده بخشی از دستمزد بازیکنان پرسپولیس پرداخت خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم در روزهای آینده مدیرعامل باشگاه خبرهای خوشی برای بازیکنان داشته باشند و مقداری از مطالبات را پرداخت کنیم.

دیگر مطالب

Comments are closed.