انصاری فرد:کره برای انتقام می آید/سوریه درگیر جنگ است،اما خطرناک است

ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس یونان گفت:تضمینی که به مردم می دهیم این است که با تمام وجود بازی می کنیم.

کریم انصاری فرد درباره قرعه کشی مقدماتی جام جهانی و وضعیت ایران در این گروه اظهار داشت:به نظر من باید خیلی زودتر از اینها کارمان را شروع می کردیم.متاسفانه ما در این مدت مشکلات ریز و درشتی داشته ایم.وقت آن رسیده که تمام ایران همدل شوند.همه چیز مهیا شود که بتوانیم موفق باشیم.
وی ادامه داد:تیم ملی نیاز به حمایت دارد، نه تخریب.کره جنوبی قطعا می آید که از ما انتقام بگیرد.ازبکستان هم که می دانید چه هزینه هایی کرده. امکانات آنها خیلی بیشتر از ماست.حتی سوریه هم از تیم های خوب است و خبر دارم حتی الان که در جنگ هستند، هزینه های سنگین می کنند و خطرناک هستند.چین هم که سال هاست سرمایه گذاری کرده است.بدون تردید در این مرحله از مسابقات،بازی آسانی برای ما وجود ندارد.
مهاجم تیم ملی درباره اینکه آیا به مردم قول صعود می دهد یا نه گفت:تضمینی که به مردم می دهیم این است که با تمام وجود بازی می کنیم.این را با اطمینان می گویم که همه بازیکنان تیم ملی با تمام وجود در این مسابقات به میدان می روند.
وی درباره سوپر گلی که این هفته زد و داور آفساید گرفت اظهار داشت:کارشناس های داوری هم اشتباه داور را تائید کردند. گلی زدم که فکر می کنم می توانست دوباره در بین گل های هفته باشد ولی داور اشتباه کرد و آفساید گرفت.
انصاری فرد افزود:این موضوع ناراحتم کرد. از سوی دیگر اینقدر انگیزه دارم که بتوانم دوباره گل بزنم و بازی های خوبی برای پانیانیوس انجام دهم

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.