مهدوی کیا:اقدام مدیران فوتبال عربستان حرفه ای نیست/برای صعود به المپیک راه سختی داریم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با غیر حرفه ای دانستن اقدام مسئولان فوتبال عربستان در اعلام تصمیم خود مبنی بر بازی نکردن در ایران،گفت: آنها باید بدانند فوتبال از سیاست جدا است و نمی توان این دو مقوله را باهم درگیر کرد.

مهدی مهدوی کیا عصر یکشنبه پس از پایان دیدار دوستانه آکادمی کیا با تیم کودکان کار به خبرنگاران،گفت: رابطه خوبی با انجمن حمایت از کودکان کار داریم. 2بازیکن از تیم کودکان را به خاطر استعداد زیادی که داشتند در گذشته جذب و یکی دیگر از بازیکنان این تیم را هم به خاطر عملکرد فوق العاده خوبی که در بازی امروز داشت جذب می کنیم.
وی درخصوص ارتباطش با فدراسیون فوتبال، گفت: ارتباط من با فدراسیون بسیار خوب است اما کاری که در بخش پایه آغاز کرده ایم کاملا شخصی بوده و به دنبال کشف استعداد ها در قالب یک کار علمی هستیم. بازی امروز یک اقدام خیرخواهانه بوده و تنها هدفمان از این بازی همین مساله است.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با برنامه های آکادمی کیا، اظهار کرد: امسال در اتریش، آلمان و یک کشور اروپایی دیگر حاضر و در تورنمنت های مختلف شرکت می کنیم. 
وی اعلام کرد که در آینده آکادمی کیا بازیکنان بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد. 
مهدوی کیا درخصوص اظهار نظر مسئولان فوتبال عربستان مبنی بر عدم حضور در ایران برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فوتبال را نباید با مسایل سیاسی اشتباه بگیریم و باید بدانیم ورزش جایگاهی جدا از سیاست دارد. 
وی تاکید کرد: اقدام مدیران فوتبال عربستان را نمی پسندم و اگر این اتفاق رخ دهد فوتبال ما از آن لطمه خواهد خورد زیرا نمی توانیم از حق میزبانی خود استفاده کنیم.
کاپیتان سابق پرسپولیس درخصوص وضعیت این تیم، گفت: از ابتدای این فصل روز های خوب را برای پرسپولیس پیش بینی می کردم. برانکو را به خوبی می شناسم و می دانستم که توانایی های زیادی دارد. پرسپولیس این روزها زیباترین بازی ها را انجام می دهد و می تواند این فصل به موفقیت برسد. 
مهدوی کیا در رابطه با شرایط تیم امید برای صعود به المپیک، اظهار کرد: تیم ما برای صعود به المپیک راه سختی در پیش رو دارد اما این تیم شاید برای نخستین بار تدارکات خوبی دیده و پتانسیل صعود به المپیک را دارد. 
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با بازداشت سوشا مکانی،گفت: در این باره اخباری را شنیدم و از این بابت متاسف شدم .معتقدم اتفاق رخ داده برای سوشا و ورود به حریم شخصی این بازیکن شناخته شده،زیبا نیست. 
دیدار تیم آکادمی کیا و کودکان کار در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود آکادمی کیا به پایان رسید. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.