روش عجیب کسب درآمد از توئیتر!

هشتگ فروشی، یک روش کسب در آمد در شبکه اجتماعی توئیتر است.

به نظر می‌رسد در توییتر به یک شکل متفاوت هم می شود کسب درآمد کرد درحالی که در اینستاگرام یا تلگرام چنین چیزی ممکن نیست و آن چیز هشتگ فروشی است!

براساس توییت‌ یکی از فعالان سیاسی به نام محمدصالح مفتاح، مشخص شده است که تعدادی از افراد برای ترند شدن یک هشتگ به کاربران توییتر مبلغی را پرداخت می‌کنند، تا هشتگ مورد نظرشان را در توییت‌ها استفاده کنند.

علت هشتگ فروشی در توئیتر چیست؟

در برخی موارد بیشتر کاربران در مورد موضوع مهمی توییت می‌زنند که با اضافه کردن هشتگ خاصی به توییت خود می‌توانند توییت خود را در دسته‌بندی کنند تا دیگر کاربران فقط با سرچ کردن نام هشتگ توییت آن‌ها را در میان انبوهی از توییت‌های کاربران پیدا کنند.

از سوی دیگر هشتگ‌ها در توییتر باعث می‌شوند که کاربران دنیا بدون اینکه یکدیگر را بشناسند به سمت یک جریان مشابه حرکت کنند. زمانی که هشتگی در توییتر به میزان بالایی استفاده و دیده شود، به‌عنوان هشتگ‌ ترند نمایش داده می‌شوند.

ترندها جزو مهم‌ترین ابزارهای توییتر هستند. هشتگ‌های ترند در حوزه خبری و اطلاع دادن رویدادهای مختلف به افراد، کاربرد زیادی دارند.

با ترند شدن یک هشتگ رسانه‌ها اطلاعات مورد نیاز درباره مهم‌ترین حوادث و اخبار لحظه‌ای را بدست می‌آورند؛ دولت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارها هم از ذهنیت عمومی نسبت به موضوعات مطلع می‌شوند.

براساس اینکه تعداد تکرار موضوع یا هشتگ، از عوامل مهم در ترند و دیده شدن آن است، به نظر می‌رسد عده‌ای برای دیده شده هدف مورد نظرشان در سطح جهانی و داخلی، اقدام به هشتگ فروشی می‌کنند.

این در حالیست که هشتگ در توییتر، الگوریتم خاصی دارد. اگر هوش مصنوعی توییتر ایرادی را در ترند شدن هشتگی تشخیص دهد، حساب‌های کاربرانی که قوانین را زیر پا گذاشتند را از رده خارج می‌کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.