واکنش‌ها به وضعیت وخیم بورس: شما را به خدا این بساط دزدی را تعطیل کنید!

وضعیت نابسامان بازار سرمایه با واکنش بسیاری از سهامداران رو به رو شده است.

روند منفی در بازار سهام با شدت بیشتری نسبت به هفته گذشته ادامه می‌یابد. شاخص کل در مقایسه با هفته قبل حدود چهار درصد منفی است. تجارت‌نیوز روز گذشته گزارشی با عنوان «سهامداران پول جدید به بورس نیاورند» را به نقل از یکی از کارشناسان بازار سهام منتشر کرد.

این خبر با واکنش متعدد مخاطبان همراه شد که در ادامه برخی از آن‌ها را می‌خوانیم:

«خودشون میگن پول ها رو خارج کنین پول جدید نیارین بازم یه عده نشستن معجزه بشه فقط زمانی که تا بالاترین حد مثبت شد اقدام به فروش کنین من چند ماه پیش این کارو کردم تا بتونم حداقل از ضرر زیادی جلوگیری کنم»

«بازار سرمایه یک بازار تخصصی است اگر بجای طمع و رویایی سودهای آنچنانی به زندگی خود قانع بودید در این تله گرفتار نمی‌شدید کافی است اول به شاخص نگاه می‌کردید در شرایط متعارف شاخص حداکثر باید یک میلیون واحد باشد»

شاخص بورس دروغ است

«پارسال همین حرفا رو گفتن من با ۲۰ درصد ضرر خارج نشدم .الان با ۹۰ درصد ضرر باز میگن میخوان سهامتونو مفت از چنگتون دربیارن.‌کاش همون پارسال مفت درآورده بودن بابا»

«میخوان راه بورس رو ببندن و مردم رو بفرستن برای خرید رمز ارز ملی ……خیلی احتیاط کنید و به همه توصیه کنید تحریم خرید رمز ارز ملی ،،،،، دوباره به تله نیفتید»

«هیچ توافقی در کار نیست اگر هم باشد توافقی بسیار کوچک و شکننده. در حال حاضر فروشنده نباشید قیمت ها ارزنده است. هدفشون اینه که بازار رو خراب کنن که سهم ها رو از چنگ ملت در بیارن شک نکنید همچین هدف کثیفی دارند. دیگه گول نخواهیم خورد.»

«من توی شاخص ۱ میلیون وارد شدم و الان ۴۰ درصد ضرر هستم. بصورت ریاضی بخوام حساب کنم متوسط شاخص سهم های من میشه شاخص ۶۰۰ هزار واحدی. پس به این شاخص باید گفت شاخص دروغ نه شاخص کل. که بهانه ای شده برای ریزش دستوری سرمایه های مردم»

«تمام نمادها حداقل بزرگترین انها مثل شستا فولاد و…. ۵۰ درصدضرر هستن نمیدونم چرا شاخص واقعی نصف نشد؟»

مسئول بی‌کفایت استعفا دهد

«آقای خاندوزی آدم قحطی بود این آقای عشقی رو گذاشتی رییس بورس تو جلسه امروز قطعا سر از بورس در نمیاره که جوابش رو آقای پور ابراهیمی داد؟مسول بی‌کفایت استعفا بده»

«شما را به خدا این بساط دزدی را تعطیل کنید. مردم چه گناهی کردن بعد از دوسال ۸۰ درصد سرمایشون بر باد رفته اگه جنگ جهانی سوم هم رخ میداد مردم اینقدر بیچاره نمیشدن.»

«شاخص چند بار تا مرز یک میلیون واحد رفته و برگشت زده و این که برخی می گویند شاخص زیر یک میلیون واحد می آید درست نیست. نهایت ریزش تا محدوده یک میلیون صد تا یک میلیون دویست خواهد بود و دوباره برگشت می زند. مگر آنکه فشار فروش بالا بماند و تداوم خروج پول داشته باشیم که در این صورت شاخص کف سازی جدیدی انجام دهد ولی با این وجود باز هم به نظر نمی رسد که زیر یک میلیون واحد قرار بگیرد.»

«هیچی نمی شود وقتی بجای تخصص اشخاص تعهد ان ها ملاک عمل قرار میگیرد چه انتظاری ی میتوان داشت بار ها گفتم اقای عشقی بورس اوراق را با بورس تره بار اشتباه گرفته»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.