خبر مهم برای پرسپولیس در آستانه سوپرجام!

در آستانه دیدار پرسپولیس و فولادخوزستان خبری مهم برای قرمز‌ها مخابره شد.

پرسپولیس طی روزها و هفته‌های آینده باید دوبار بافولادخوزستان بازی کند یکی روز شنبه در هفته اول دور برگشت رقابتهای لیگ برتر و دیگری هجدهم بهمن ماه در سیرجان برای فتح سوپرجام.

بحث حضور احتمالی شیمبا در پرسپولیس از این جهت حساسیت بیشتری پیدا می کند که پرسپولیس باید دوبار با فولاد بازی کند و مدافعان این تیم مقابل شیمبا قرار بگیرند. اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند این بازیکن را زودتر جذب کنند طبعاً هم تیم خودشان را در خط حمله تقویت کرده اند و هم خط حمله فولاد ضعیف می شود به همین خاطر خیلی بعید است که گرشاسبی و نکونام با جدایی شیمبا و حضور او در پرسپولیس موافقت کند اما به هر حال به نظر می رسد که یحیی گل محمدی مثل فرهاد مجیدی نظر مثبتی روی این مهاجم برزیلی ۴۰ ساله دارد.

استقلال ابتدای فصل نفراتی چون صالح حردانی و شیمبا را هم از فولاد می‌خواست و قبل از آن زبیر نیک نفس و عارف آقاسی را جذب کرده بود اما در نهایت مجیدی و استقلالی ها نتوانستند دو بازیکن دیگر را بخرند. حالا هم پرسپولیس بعد از مصدومیت آل کثیر به خرید شیمبا فکر می‌کند و شاید بتواند این مهاجم برزیلی را جذب کند اما هرچه هست اهمیت این خبر وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم پرسپولیس و فولاد باید دو بازی مهم را مقابل یکدیگر برگزار کنند. فولادی‌ها در جام حذفی هم حذف شدند و حالا همه امیدشان به لیگ برتر است البته آنها یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند و طبعاً جواد نکونام برای این مسابقات حساب خاصی روی شیمبا باز کرده است به همین خاطر پرسپولیس اگر این بازیکن را می‌خواهد به قول معروف باید سر کیسه را حسابی شل کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.