صادق خرازی: مجلسی که زندگی نمایندگان را تغییر دهد برای مردم مفید نخواهد بود

رئیس حزب ندای ایرانیان گفت: در این انتخابات ما مجلسی می خواهیم که دغدغه امام، رهبری، شهدا و آرمانهای انقلاب را داشته باشد.

سید محمدصادق خرازی، سه شنبه شب در همایش نقش انتخابات در توسعه پایدار در جمع مردم بهشهر از توابع استان مازندران تاکید کرد: مجلسی که زندگی نمایندگان را تغییر دهد برای مردم مفید نخواهد بود .
وی با بیان اینکه همه باید عدالت را در جامعه، به عنوان یک وظیفه مهم رعایت کنند، گفت: با آرمان های شهدا بیعت می کنیم و برای اعتلای ایران عزیز بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.
رئیس حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه امنیت مهمترین مولفه ملتهای جهان است، یادآور شد: ایران اسلامی در بحث امنیت از کشورهای امن است.
وی افزود: امنیت در کشور ما توسط دولت، اطلاعات و سپاه بعنوان ستون های امنیت کشور حاکم است.
رئیس حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اصل جوان گرایی، جوان بودن جامعه و استفاده از توان نیروهای جوان در جامعه را عامل توسعه و پیشرفت دانست و گفت: پیرسالاری در جامعه تهدید امنیت ملی است.
وحید رحمانی خلیلی از فعالان سیاسی شرق مازندران نیز در این همایش اظهار داشت: همواره تابع قانون هستیم و برای احقاق حق در منطقه تلاش می کنیم و معتقدیم عدالت باید در جامعه رعایت شود و همدلی و همزبانی در جامعه حاکم شود.
وی گفت: توسعه در منطقه نیازمند تلاش است و براساس فرامین رهبری و برای حضور حداکثری در جامعه تلاش می کنیم.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان هفتم اسفند سالجاری برگزار می شود. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.