حمله تند ذوب‌آهن به فرهاد مجیدی: سرمربی استقلال مانند نوجوان‌ها است!

باشگاه ذوب آهن در بیانیه‌ای سرمربی تیم فوتبال استقلال را به یک نوجوان ذوق‌زده تشبیه کرد.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل ذوب آهن به برتری رسید. پس از این مسابقه تارتار سرمربی ذوب آهن گفت که این تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشته است. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز گفت تارتار بهتر است توپ را با خود به اصفهان ببرد.

در همین زمینه باشگاه ذوب آهن بیانیه‌ای منتشر کرد که به شرح زیر است.

از تاریخ تشکیل و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تا به امروز همواره نام باشگاه‌های بزرگ با مربیان بزرگ عجین بوده است، اما متاسفانه برای نخستین بار شاهدیم که نام بزرگ و مردمی باشگاه استقلال را مربی بی‌اخلاقی که در هیجان برد‌های مسابقات است همراهی می‌کند.

اظهارات سخیف آقای مجیدی پس از پایان دیدار این تیم مقابل تیم ذوب‌آهن توهینی آشکار به مردم شریف وشهید پرور اصفهان و باشگاه ۵۴ ساله ذوب‌آهن با پشتوانه عظیم پیشکسوتان، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و هواداران عزیز ذوب آهن، شاهدی بر این مدعاست که امروز نام بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال با گفتار کودکانه یک مربی بی‌اخلاق خدشه‌دار و در معرض آسیب قرار گرفته است. این در حالی است که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کوچک‌ترین بی‌احترامی به فردی یا باشگاهی انجام نداده و تنها مباحث فنی را مطرح نمود.

آقای مجیدی در حالی مانند نوجوانان ذوق‌زده آن جمله‌ای از بزرگان فوتبال جهان را که هیچ سنخیتی با حد و اندازه ایشان ندارد تکرار کرد که فراموش نموده که وضعیت امروز او مدیون الطاف دیگرانی است که در چشم‌پوشی از مجوز‌های حضور برخی بازیکنان، پنجره‌های بسته را بدون مجوز‌های قانونی به رویش باز نموده‌اند و به‌به و چه‌چه برخی گزارشگران رنگی نیز این موارد را حمایت می‌کند.

امید به اینکه باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال با هوادارانی محترم، من‌بعد علاوه بر بحث فنی، با نام‌هایی در حد و اندازه استقلال و با اخلاق عجین باشد. مرور تاریخ نشان می‌دهد رابطه دو باشگاه بزرگ ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران، برپایه دوستی و جوانمردی بوده و با این سخنان خدشه‌دار نخواهد شد، ولی لازم است آقای فرهاد مجیدی از مردم اصفهان و هواداران عزیز ذوب آهن عذرخواهی نماید.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.