مسعود کیمیایی تهیه‌کننده سومین اثر هالیوودی عطشانی شد

مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی فیلم «ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند» به کارگردانی علی عطشانی که قرار است در هالیوود ساخته شود را بر عهده گرفت.

مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی فیلم ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند به کارگردانی علی عطشانی را بر عهده گرفته است.

ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند سومین فیلم هالیوودی علی عطشانی است که قرار است به زودی و با بازی پولاد کیمیایی و دو بازیگر سیاهپوست آمریکایی مقابل دوربین برود.

در متن خبر منتشر شده در هالیوود نیوز پرس آمده است: علی عطشانی کارگردان سرشناس ایرانی که پیش از این فیلم‌های اولین متولد و لوتریا را در هالیوود کارگردانی کرده است، قرار است جولای امسال ساخت فیلم سینمایی ستاره‌ها بدون تاریکی نمی درخشند را در لس آنجلس آغاز کند.

مسعود کیمیایی فیلمساز مطرح و مشهور ایرانی که یکی از کارگردانان مطرح سینمای ایران و موج نو در سینمای خاورمیانه است، تهیه کنندگی فیلم جدید علی عطشانی محصول کمپانی برایت لایت فیلم آمریکا را برعهده دارد.

پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی که پیش از این در یکی از فیلم‌های قبلی علی عطشانی در ایران با او همکاری داشته نیز از بازیگران مطرح این فیلم است. پیش از این نام مجید میرفخرایی از طراحان صحنه پیشکسوت ایرانی به عنوان طراح صحنه این فیلم در صفحه imdb فیلم اعلام شده بود.

برخی از عوامل این فیلم که در صفحه imdb آن منتشر شده است، عبارت از نویسنده و کارگردان: علی عطشانی، تهیه کننده: مسعود کیمیایی، مهدی منصوری، ادوین آونس، طراح صحنه: مجید میرفخرایی، طراح گریم: فرزانه زردشت، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هومن سپنتامهر، طراح لباس: ملیکاسادات اسماعیلی، الناز باقری، طراح گریم: فائزه السادات موسوی است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.