بهره برداری از 11 بیمارستان نوساز تا پایان سال در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده سازی، تجهیز و بهره برداری 11 بیمارستان نوساز تا پایان سال جاری در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

محمدجعفر علیزاده روز شنبه در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان 35 تختخوابی چادگان به عنوان یکی از این طرح ها اکنون در مرحله تجهیز است که به زودی بهره برداری می شود.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان 130 تختخوابی فلاورجان نیز در حال حاضر به صورت آزمایشی بهره برداری شده است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی اضافه کرد: هدف گذاری 21 بیمارستان با 2 هزار و 160 تخت برای امسال در نظر گرفته شد که نیمی از آنها محقق و بقیه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
علیزاده تصریح کرد: با توجه به تگناهای مالی و اعتباری دولت، موفقیت خوبی را امسال با عنایت و رویکرد دولت به مقوله سلامت در یک کار مشترک با وزرات بهداشت و درمان انجام داده ایم.
وی یادآور شد: سال آینده هدف گذاری وسیع تری خواهیم داشت و تابع بودجه پیشنهادی و منابعی هستیم که به مقوله سلامت اختصاص داده خواهد شد.
وی در خصوص طرح ندامتگاه کاشان نیز گفت: این ندامتگاه با ظرفیت 750 نفر و 90 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی خود را طی می کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در صورتی که اعتبارات انشعاب های آب، برق و گاز این زندان تامین شود، تا پایان سال بهره برداری می شود.
وی همچنین در خصوص بیمارستان 200 تختخوابی کاشان افزود: این طرح در مرحله انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی است.
علیزاده با توجه به اینکه این بیمارستان آموزشی و درمانی است و دارای طراحی ویژه است، خاطرنشان کرد: 40 میلیارد ریال امسال برای اجرای این طرح اختصاص یافته و اعتبار قابل توجهی نیز در لایحه بودجه سال آینده برای آن در نظر گرفته خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به کاشان افزون بر بازدید از زندان درحال ساخت کاشان از محل ساخت بیمارستان 200 تختخوابی این شهر بازدید کرد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.