باقریان: با ویسی برای امضای قرارداد به توافق نهایی رسیدیم/ او از ما فرصت چند روزه خواست

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد، با عبدالله ویسی، سرمربی تیم قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر برای امضای قرارداد به توافق نهایی رسیده‌اند.

اصغر باقریان صبح امروز(سه‌شنبه) با عبدالله ویسی نشستی داشت تا در خصوص همکاری با این مربی مذاکرات نهایی را انجام دهد. مدیرعامل باشگاه سپاهان درمورد این نشست به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این نشست به‌غیر از من نیکفر، رئیس و سلطان‌حسینی، عضو هئیت رئیسه باشگاه سپاهان نیز حضور داشتند و با ویسی درمورد همه مسائل به توافق رسیدیم.
وی افزود: اختلاف‌نظری بین ما و ویسی وجود ندارد و فقط این مربی فرصتی سه چهار روزه برای امضای قرارداد از ما خواسته است. او می‌خواهد یکسری مسائل را با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان مطرح کند و مذاکراتی با آنها داشته باشد تا بعد از آن تصمیم نهایی را به ما اعلام کند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا این موضوع صحت دارد که ویسی شرط گذاشته پنج بازیکن را با خودش از استقلال خوزستان به سپاهان بیاورد و آیا این شرط بار مالی سنگینی را روی دوش این باشگاه اصفهانی نمی‌گذارد، گفت: این موضوع صحت ندارد و ویسی چنین شرطی نگذاشته است، اما فراموش نکنید سرمربی تیم اختیار تام دارد تا هر بازیکنی را که می‌خواهد برای جذب شدن به باشگاه اعلام کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.