رفسنجانی: برخی رسانه‌ها بدون توجه به مصالح ملی یأس را به جامعه تزریق می‌کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از برخی رسانه های مخالف دولت گفت: به دور از آزادگی، انصاف و اخلاق و حتی بدون توجه به منافع و مصالح ملی، با انواع و اقسام رسانه‌های رسمی و غیررسمی، یأس و نا امیدی را به جامعه تزریق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی امروز –سه شنبه- در دیدار گروهی از فعالان سیاسی، اجتماعی، استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب، اصلاح سیاست خارجی و تصویب و اجرای برجام را یکی از بهترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ارائه تحلیلی از شرایط آغاز به کار دولت یازدهم و اوضاع کشور گفت: با توجه به مجموعه شرایط و محدودیت‌ها، به خصوص مانع‌‌تراشی‌های یک عده تندرو در مجلس شورای اسلامی، عملکرد نسبتاً خوبی داشت و مردم هم از آن خبر دارند.
هاشمی رفسنجانی صراحت لهجه را ویژگی مردم خونگرم کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: از زمانی که با مردم و شخصیت‌های آن خطه آشنا شدم، صراحت و شجاعت را طبیعت آنها دیدم و همیشه تحت تأثیر فتوت مردم آن استان، به خصوص در زمان ۸ سال دفاع مقدس بودم.
در آغاز این دیدار اعضای شورای مرکزی اصلاح‌طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین صدوقی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان و حسین اخلاقی، ضمن ارائه گزارشی از اوضاع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان، به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل مختلف پرداختند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.