برانکو: صادقی با نظر من رفت/ کفشگری را بیرون نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه صادقی با نظر من از تیم جدا شد، گفت: در خصوص کفشگری باید بگویم که او را از تیم بیرون نمی کنیم ولی اگر خودش بخواهد می تواند از سرخپوشان جدا شود.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری باشگاه پرسپولیس، گفت: در حال حاضر تمرینات خود را در غیاب میلاد کمندانی و وحید حیدریه که در اردوی تیم فوتبال المپیک هستند، برگزار خواهیم کرد. تنها تغییر پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول، جدایی ایمان صادقی از پرسپولیس است که دیگر او را همراه خود نخواهیم داشت.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است بازیکن دیگری هم از پرسپولیس جدا شود، ادامه داد: قرار نیست بازیکن دیگری از تیم ما جدا شود مگر اینکه فردی خودش این درخواست را داشته باشد. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکن جدید، گفت: در حال حاضر اولویت جذب دروازه بان است که به طور حتم تا 3 روز دیگر این اتفاق خواهد افتاد.
وی در رابطه با حضور پرسپولیس در جام شهدا، تصریح کرد: در این مسابقات شرکت می کنیم و سه بازی را در پیش رو خواهیم داشت که قطعا محک خوبی برای سرخپوشان خواهد بود. 
برانکو در خصوص حذف نام نوراللهی از لیست تیم المپیک، اظهار کرد: او در اردو بندرعباس تیم المپیک مصدوم شده بود اما دلیل دعوت نشدن او در اردو پایانی نمی دانم. 
وی با بیان اینکه ایمان صادقی با نظر او از پرسپولیس جدا شده است، خاطرنشان کرد: هیچ ناهماهنگی در مورد این مساله وجود نداشته است. 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با وضعیت مهرداد کفشگری، گفت: کفشگری دوست دارد بازی کند اما در پرسپولیس بازی کردن هیچ بازیکنی تضمین شده نیست. 
وی تاکید کرد: کفشگری را بیرون نمی کنیم اما به او تضمینی برای بازی کردن هم نخواهیم داد. او در بسیاری از بازی ها با مصدومیت روبه رو بوده و نتوانسته در کنار تیم باشد. 
برانکو افزود: بازهم تکرار می کنم قصد بیرون کردن کفشگری را ندارم اما اگر خودش دوست داشته باشد به تیم دیگری برود، هیچ مشکلی با این مساله نخواهیم داشت. 
سرمربی پرسپولیس در خصوص نشست بیرانوند و طاهری برای حضور در پرسپولیس و همچنین تعویض ننزیچ بازیکن راه آهن و اومانیا، گفت: هر کاری که تا امروز انجام شده با هماهنگی من و باشگاه بوده و نیازی به اسم بردن از تک تک بازیکنان نیست. باید کار حضور یا جدایی بازیکنان قطعی شود تا نام آنها را بیان کنم.
وی افزود: در خصوص فروزان هم شایعات زیادی مطرح شد اما در نهایت او به راه آهن رفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه از رسانه ها خواست تا صحبت های او را تحریف نکنند و ادامه داد: خیلی اسم ها برای حضور در پرسپولیس مطرح شده اند که اصلا جزوء گزینه ها باشگاه نبودند. از دوستان می خواهم از فضای رسانه ای استفاده نکنند تا روند عادی برای جذب دروازه بان طی شود.
برانکو در مورد مشکلات ایجاد شده برای سوشا مکانی تصریح کرد: او بازیکن ملی است و این مشکلات بدی تلقی می شود که برای او و باشگاه ایجاد شد و خانواده اش و همچنین باشگاه را تحت تاثیر قرار داد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در این مورد تصمیم گیرنده نیستم و نمی توانم نظر بدهم و باید ارگان های مربوط ابتدا اظهار نظر کنند.
وی افزود: من و باشگاه از سوشا حمایت می کنیم و تا زمانیکه شفاف سازی دقیق نشود، نمی توانیم صحبت دقیقی داشته باشیم.
ایوانکوویچ در پاسخ به این سئوال که گزینه دروازه بانی پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ توضیح داد: یک دروازه بان خوب می خواهیم و ایرانی یا خارجی بودن، آن مهم نیست. می دانیم که دروازه بان های خوبی ایرانی با باشگاه های خود قرارداد دارند و سخت است تا گزینه ایده آلی را جذب کنیم.
وی در خصوص اینکه در صورت استخدام دروازه بان خارجی یکی از بازیکنان خارجی تیمش کنار گذاشته می شوند؟ اظهار داشت: در حال بررسی شرایط هستیم و به زودی همه چیز مشخص می شود.
برانکو در مورد احتمال جذب دروازه بان آسیایی گفت: این امکان وجود دارد و می دانیم که نمی توان بازیکنان خوب را به این راحتی استخدام کرد.
وی در مورد همکاری با هومن افاضلی و نشستی که به نظر می رسید امشب با او خواهد داشت، عنوان کرد: تقریبا همیشه با این مربی دیدار دارم اما امشب ملاقاتی نداریم چون اکنون مریض هستم.
برانکو در مورد صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن افاضلی به کادر فنی تیمش، گفت: نمی خواهم مربی جدیدی را جایگزین پانادیچ کنم و با همین کادر فنی تا آخر فصل ادامه می دهم و هیچ گزینه داخلی و خارجی نداریم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.