رضایت وزیر ورزش ازعملکرد پرسپولیس

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس،گفت: وزیر ورزش و جوانان از عملکرد مدیریت، هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس اعلام رضایت کرد.

جعفر کاشانی عصر یکشنبه پس از جلسه اعضای هیات مدیره پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با ایرنا،افزود: جلسه بسیار خوبی با وزیر داشتیم و گزارش عملکرد باشگاه را به گودرزی ارایه کریدم.
وی ادامه داد: در این جلسه درخصوص کار هایی که باید برای آینده تیم انجام شود نیز با وزیر صحبت کردیم که خوشبختانه او نیز نظر مثبتی دارد. 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: با تعامل و مدیریت منسجمی که در وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس وجود دارد باید بتوانیم به سمت ساخت باشگاه حرکت کنیم. 
وی درخصوص دیگر مسایل مطرح شده در نشست امروز با وزیر ورزش، اظهار کرد: مسایل مالی باشگاه یکی از نکاتی بود که امروز به آن اشاره شد که باید راهی برای حل این مشکل در نظر گرفته شود. 
کاشانی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط پرسپولیس و استقلال انجام داده و شرایط امروز ما بسیار بهتر از شروع کارمان است.
وی تاکید کرد: وزارت ورزش به دنبال فرهنگ سازی این دو باشگاه در جامعه است و امیدوارم این دو تیم روزی تبدیل به باشگاه شوند. 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به نظر وزیر درخصوص عملکرد این تیم در لیگ برتر، گفت: وزیر از عملکرد سرپرست باشگاه، هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس تشکر کرد و از اینکه توانستیم مشکلات گذشته را پشت سر بگذاریم خوشحال بود. 
کاشانی تصریح کرد: امیدوارم جلسات ما با مسئولان وزارت خانه همچنان ادامه داشته باشد تا باشگاه با حمایت وزیر و معاونین او بتواند بیشتر به فعالیت های فرهنگی و زیر ساختی بپردازد. 
وی اظهار کرد: سعی باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش و جوانان این است که زیر ساخت های خوبی داشته باشد تا در آینده نیاز های خود را از طریق زیر ساخت های قوی که در اختیار دارد تامین کند.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد وضعیت سوشا مکانی و اینکه آیا احتمال همراهی او با تیم در نیم فصل دوم وجود دارد، گفت: وضعیت قطعی سوشا در آینده مشخص می شود اما از نظر من به عنوان یک عضو هیات مدیره، مسایل اخلاقی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم باشگاه برای نسل آینده برنامه فرهنگی خوبی داشته باشد. 
وی افزود: بازیکنان آینده ما باید با فرهنگ پرسپولیسی بزرگ شوند و بدانند در چه تیم بزرگی بازی می کنند. امیدوارم همیشه قهرمانان پرسپولیس و استقلال الگوی جوانان جامعه باشند. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.