ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان درکمیسون اقتصادی مجلس تصویب شد

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لایجه ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان در کمیسون اقتصادی مجلس تصویب شد و باید در صحن علنی بار دیگر مطرح شود.

محسن بیگلری اشاره به اینکه لایحه ایجاد منطقه آزاد در جلسه مورخ ۲۲ آذرماه امسال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا برای نخستین مرتبه تصویب شد، گفت: بعد از اینکه این لایحه  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای نیاورد برای رفع ایرادات آن بار دیگر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شد.
وی عنوان کرد: در جلسه عصرروزیکشنبه ۲۰ دی ماه سال جاری کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان را برای دومین مرتبه با اکثریت آرا تصویب کرد.
وی اظهارداشت: در راستای رسیدن به هدف نهایی به زودی این لایحه به صحن علنی مجلس به منظور رای و تایید توسط نمایندگان مجلس مجددا ارجاع داده می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان مایه خیر و برکت برای مردم و موجب رونق کشورمان و به تبع استان کردستان شود.
لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان چهار آبان ماه امسال در شورای عالی مناطق آزاد کشور و سپس در یکم آذرماه  توسط هیأت دولت تایید و تصویب شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.