جلالی: تیم امید شایسته صعود به المپیک است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم فوتبال امید تدارکات خوبی داشته و شایسته صعود به بازی های المپیک است.

مجید جلالی امروز یاداور شد :با این حال تیم امید ایران برای صعود به بازی های المپیک کار سختی پیش رو دارد .شناخت کاملی از رقبای ایران ندارم اما ازنزدیک شاهد حمایت های وسیع از تیم امید بوده ام.
وی افزود: این تیم کادرفنی شایسته و بازیکنان مستعدی دارد و شایسته حضور درالمپیک است . دراین دوره همه دست به دست هم داده اند تا تیم خوبی روانه مسابقات انتخابی شود.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد تازه ترین شرایط تیمش نیز گفت: پس از پنج روز تعطیلی تمرینات خود را از چهارشنبه هفته گذشته از سر گرفتیم.
جلالی با اشاره به آمادگی بازیکنان سایپا و انگیزه بالای آنان درتمرینات اظهارداشت: روزی دونوبت تمرین داریم و وضعیت از هر لحاظ مناسب و مطلوب است.
وی درمورد درخواست باشگاه های پرسپولیس واستقلال از باشگاه سایپا برای به خدمت گرفتن مهدی ترابی و مخالفت با این درخواست گفت: ترابی را به هیچ باشگاه داخلی نمی دهیم و معتقدم اگر او می خواهد از سایپا جدا شود باید حتما به اروپا برود.
وی همچنین در مورد محمد رضا اخباری دروازه بان فعلی تیم تراکتورسازی گفت: اخباری به دلیل سرباز بودن به تراکتورسازی رفت و این درحالی است که در باشگاه ما رشد کرد و به این جایگاه رسید .همچنین ماهان رحمانی که تیم امید را در رقابت های انتخابی المپیک دردوحه قطر همراهی می کند، از دیگر بازیکنان خوب سایپا بوده است .
وی درباره بازیکنانی که در فصل نقل وانتقالات از باشگاه سایپا جدا شده اند نیز گفت : بهمن سالاری و وحید محمد زاده به درخواست خود از جمع ما جدا شدند . ما تا به حال بازیکن جدیدی نگرفته ایم اما فهرست بازیکنان مورد نیاز را به مسوولان باشگاه ارائه کرده ایم و آنان درحال پی گیری هستند.
جلالی در مورد برنامه های تمرینی و دیدار های تدارکاتی تیمش درتعطیلات نیم فصل نیز خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلاتی که بود از برپایی اردو درداخل و یا خارج از کشور منصرف شدیم و مقرر شد تمرینات را درتهران ادامه دهیم.
وی گفت : همچنین پیش بینی برگزاری چهار دیدار تدارکاتی نیز کرده ایم که دو دیدارآن در جام شهدا خواهد بود و درباره دو دیدار دیگر نیز هنوزبا مسوولان تیم های مورد نظر به توافق نرسیده ایم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.